Проблеми графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів у наукових дослідженнях ММ Ожга | 29 | 2012 |
Методика навчання систем 3D проектування майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю ММ Ожга | 23 | 2015 |
Алгоритм професійної діяльності з об'ємного комп'ютерного проектування як основа навчання систем тривимірного проектування ММ Ожга Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво, 203-211, 2012 | 7 | 2012 |
Використання методу проєктів під час навчання систем тривимірного проєктування майбутніх інженерів-педагогів ММ Ожга, ОІ Потапчук, ОБ Ящик Наукові записки : зб. наук. праць. Серія : Педагогіка., 32-41, 2020 | 5 | 2020 |
Системи об’ємного комп’ютерного проектування для навчання майбутніх інженерів-педагогів ММ Ожга | 4 | 2013 |
Модель обучения будущих инженеров-педагогов системам трехмерного компьютерного проектирования ММ Ожга Профессиональное образование в России и за рубежом, 60-66, 2014 | 2 | 2014 |
Використання технології блокчейн для забезпечення автоматизації управління освітніми документами О Ящик, І Твердохліб, Ю Франко, М Ожга Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2022 | 1 | 2022 |
Аналіз структури процесу проектування ММ Ожга Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2014 | 1 | 2014 |
Критерии анализа развития профессиональных умений в процессе изучения будущими инженерами-педагогами 3D проектирование ММ Ожга Инновационные процессы в образовании: стратегия, теория и практика развития …, 2013 | 1 | 2013 |
Системний аналіз навчальної літератури з 3D проектування ММ Ожга Українська інженерно-педагогічна академія, 2013 | 1 | 2013 |
Особливості створення опор для навісних елементів при друці 3D-моделі в слайсері Simplify3D ММ Ожга, ТВ Сіткар ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023 | | 2023 |
Особливості використання Wireshark для аналізу мережевого трафіку ММ Ожга, ТВ Сіткар АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ І ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ, 57, 2023 | | 2023 |
Застосування технології блокчейн в інформаційній системі управління освітними документами ММ Ожга, ОБ Ящик ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022 | | 2022 |
Особливості організації проведення технологічної практики для підготовки майбутніх інженерів-педагогів галузі цифрових технологій І Луцик, М Ожга, В Рак Практична підготовка здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану, 33, 2022 | | 2022 |
Методологічні підходи до генерації тестових завдань методологічні підходи до генерації тестових завдань комп’ютерними тестуючими системами ТВ Сіткар, ММ Ожга ТНПУ ім В. Гнатюка, 2021 | | 2021 |
Формування графічних компетентностей засобами архітектурної візуалізації у майбутніх фахівців професійно-технічної освіти ММ Ожга, МВ Панасюк ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021 | | 2021 |
Формування графічних компетентностей в майбутніх фахівців професійно-технічної освіти ММ Ожга, ХВ Новіцька ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021 | | 2021 |
Метод проєктів та його значення при вивченні 3D проектування майбутніми інженерами-педагогами ММ Ожга ВНТУ, 2021 | | 2021 |
Архітектурне проектування в процесі підготовки майбутніх фахівців професійно-технічної освіти М Ожга, М Вовк Шлях у науку : перші кроки, 106-108, 2020 | | 2020 |
Методичні рекомендації до проведення технологічної практики для студентів спеціальності 015.10 Професійна освіта. Комп’ютерні технології. І Гевко, І Луцик, О Потапчук, М Ожга, Т Сіткар, О Ящик Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, 2020 | | 2020 |