Основные функции музыкального искусства в контексте проблематики богослужебного пения ЛО Дорохіна Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний …, 2015 | 2 | 2015 |
КОМУНІКАТИВНИЙ ПРОСТІР НАВЧАЛЬНОГО ХОРОВОГО КОЛЕКТИВУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА ЛОД Тетяна Віталіївна Раструба Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 152-157, 2021 | 1 | 2021 |
CHORAL ART OF UKRAINE AS A SOCIO-CULTURAL PHENOMENON L Shumska, L (Shumska, L Dorokhina, L (Dorokhina, ... AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 12 (2. Специальный выпуск 31 …, 2023 | | 2023 |
The Nature of and Conditions for Building the Poly-Art Competency in art Teaching Specialties L Guseinova, L (Guseinova, Y Dvornyk, Y (Dvornyk, ... REVISTA ROMANEASCA PENTRU EDUCATIE MULTIDIMENSIONALA 14 (2), 198-217, 2022 | | 2022 |
Хоровий клас (жіночій хор). Навчальний посібник ІМ Любов Дорохіна Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 | | 2021 |
Духовність та духовна музика у мистецькому просторі ЛО Дорохіна Теорія та методика мистецької освіти, С. 228-232, 2018 | | 2018 |
Братський хоровий рух на початку ХХ століття: регіональний аспект ЛО Дорохіна Освітньо-мистецькі горизонти України: теорія і практика, С. 52-54., 2017 | | 2017 |
Основные направления музыкально-просветительской деятельности главных храмовых хоров Чернигова В начале ХХ ст. ЛО Дорохіна Проблеми музичної освіти учнівської молоді: Історія та сучасність, с. 302 – 309., 2017 | | 2017 |
Ніжин у творчій біографії маестро ВГ Дорохін, ЛО Дорохіна Часопис Національної музичної академії України імені ПІ Чайковського, 202-205, 2016 | | 2016 |
Репертуар хоров духовных учебных заведений Чернигова в контексте хоровой культуры Украины начала ХХ ст. ЛО Дорохіна Мистецька освіта в культурному просторі України ХХ1 століття, с. 145-152., 2015 | | 2015 |
Розвиток хорового руху в Україні в період національно-культурного відродження (20-ті роки ХХ століття) ЛО Дорохіна Хорове мистецтво України та його подвижники, С. 11-18., 2015 | | 2015 |
До сутності поняття «духовність» ЛО Дорохіна Теорія та методика мистецької освіти, с. 228-232, 0 | | |