Подписаться
Dr Mihajlo Popesku
Dr Mihajlo Popesku
Questionardo
Подтвержден адрес электронной почты в домене qudo.ai - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Serbia brand identity: perspectives of residents and diaspora
B Novčić, V Damnjanović, M Popesku
EuroMed Journal of Business 7 (3), 256-267, 2012
202012
Serbia as brand: internal perspective
M Popesku, V Damnjanović, B Novčić, M Premović
3rd Annual Euromed Conference of the Euromed Academy of Business: Business …, 2010
112010
Clarifying value in use and value creation process
M Popesku
University of Nottingham, 2015
92015
The Value Creation Process: illuminating the transformation of resources into value
M Popesku, V Story, C Tynan
The Academy of Marketing 2015 Conference, University of Limerick, 2015
2015
Marketing outsourcing and global crisis: Serbian perspective
M Popesku, V Damnjanovic, B Novcic
Pranjana: The Journal of Management Awareness 14 (2), 1-8, 2011
2011
Women in Serbian Advertising
M Popesku
University of Nottingham, 0
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–6