Гуманізація сучасної педагогічної освіти у Франції: теорія і практика: монографія.-2013. ТГ Харченко | 25 | 2013 |
Взаємодія школи та соціального середовища у вихованні учнів колежів і ліцеїв Франції ТГ Харченко Луган. держ. пед. ун-т ім. Т. Шевченка. Луганськ, 2002, 2002 | 17 | 2002 |
Implementation of a personality-oriented approach in higher education in France ТГ Харченко, НС Христич Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej, 59-67, 2022 | 10 | 2022 |
Професійна підготовка вчителів початкової та середньої шкіл у сучасній Франції ТГ Харченко ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 61-65, 2007 | 10 | 2007 |
Розвиток особистості вчителя-рефлексивного практика як пріоритетна складова процесу гуманізації педагогічної освіти у Франції в другій половині ХХ століття ТГ Харченко Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки.–Луганськ 5, 2011 | 9 | 2011 |
Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині ХХ століття Т Харченко Шлях освіти 1, 15-20, 2009 | 8 | 2009 |
Теорія і практика гуманізації сучасної педагогічної освіти у Франції ТГ Харченко | 5 | 2019 |
Клінічний підхід до формування особистості вчителя-рефлексивного практика у Франції Т Харченко Порівняльно-педагогічні студії: наук.-пед. журн, 7, 2011 | 5 | 2011 |
Методологічні підходи до дослідження теорії та практики гуманізації підготовки педагогів у Франції в другій половині ХХ століття ТГ Харченко Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр./за заг. ред. проф. ВІ …, 2008 | 5 | 2008 |
Особливості педагогічних ідей гуманізму Франсуа Рабле ТГ Харченко Вісник Львівського університету. Серія педагогічна, 226-234, 2008 | 5 | 2008 |
The qualification improvement model for teachers of philology on the use of cloud technologies in pedagogical activity ТГ Харченко, Є Іщенко, І Мигович, Ю Дідківська, О Вікторіна Apuntes universitarios 12 (3), 199-215, 2022 | 4 | 2022 |
Становлення системи підготовки педагогічних кадрів у Франції (1879-1960 рр.) ТГ Харченко ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 73-77, 2008 | 4 | 2008 |
До питання про розвиток рефлексії над практикою та її сутністю у французькій педагогічній освіті ТГ Харченко ВІСНИК, 193, 2011 | 3 | 2011 |
Тенденції гуманізації підготовки вчителів у Франції в другій половині XX століття ТГ Харченко ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 102-107, 2009 | 3 | 2009 |
Реалізація компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов: міжнародний досвід Т Харченко, Л Удовиченко, М Зверева Освітологічний дискурс 32 (1), 156-179, 2021 | 2 | 2021 |
Актуализация французского опыта гуманизации педагогического образования для украины: дидактические уроки ТГ Харченко Азимут научных исследований: педагогика и психология, 74-77, 2012 | 2 | 2012 |
Французька філософія екзистенціалізму про гуманізацію освіти ТГ Харченко Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 222-228, 2008 | 2 | 2008 |
Use of Moodle LMS-Based Tests for Enhancing Linguistic Competence of Students Majoring in Foreign Language Philology K Tetiana, S Tеtіana, D Ievgen, B Liliia, I Tetiana Journal of Curriculum and Teaching 10 (4), 67-81, 2021 | 1* | 2021 |
Лінгвокогнітивні особливості французької соціальної реклами за здоровий спосіб життя АО Девос, ТГ Харченко Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені …, 2021 | 1 | 2021 |
Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик Т Харченко, М Зверева Освітологія, 65-71, 2018 | 1 | 2018 |