Підписатись
Христина Гладій
Христина Гладій
к.е.н., cт.викладач кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу, ТНЕУ
Підтверджена електронна адреса в tneu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Застосування інструментів маркетингових комунікацій на handmade-ринку
ХГ Гладій
Глобальні та національні проблеми економіки, 350-354, 2015
102015
Аналіз стратегій диференціації продукту підприємств на кондитерському ринку
ХГ Гладій
Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, 44-50, 2013
22013
Формування бренду як інструмента забезпечення конкурентних переваг на handmade-ринку
ХГ Гладій
НАУКОВИЙ ВІСНИК ХЕРСОНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, 94, 2014
12014
ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ НА HAND MADE РИНКУ
ГХ Г.
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки», 2015
2015
Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств
ГХ Г.
Тернопільський національний економічний університет, 2014
2014
Стратегії диференціації продукту як інструмент зміцнення конкурентоспроможності підприємства
Х Гладій
Тернопіль, ТНЕУ, 2013
2013
Нова парадигма маркетингу підприємства в умовах глобалізації
ЛНЗ Гладій Х.Г.,Матвіїв М.Я.,Сохацька О.М.,Білецька І.М.,Даниленко С.В ...
Тернопіль: ТНЕУ, 2013
2013
Analysis of Differentiation Strategies that influence Branding
H Kh.
Analysen und Ansichten zur Wirtschaftsentwicklung in der Ukraine, 2013
2013
Аналіз стратегій диференціації продукту підприємств на кондитерському ринку
ГХ Г.
Актуальні проблеми розвитку економіки регіону (ДВНЗ “Прикарпатський …, 2013
2013
Модель оцінки стратегії запуску нового продукту
ГГМ Гладій Х.Г.
Вісник Чернівецького торговельно - економічного інституту, 2012
2012
Архітектура сучасної системи брендингу
ГХ Г.
Збірник статей і доповідей XVIII Міжнародний науково-практичний семінар …, 2012
2012
Позиціювання продукту на основі самоорганізованих карт
ГМ Гладій, ХГ Гладій
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2011
2011
Виокремлення новітніх особливостей поняття бренду за умов формування додаткових конкурентних переваг
ГХ Г.
Галицький економічний вісник, 2011
2011
Позиціонування продукту на основі самоорганізованих карт
ГХГ Гладій Г.М.
Вісник Чернівецького торговельно - економічного інституту, 2011
2011
МОДЕЛЬ ОЦІНКИ СТРАТЕГІЙ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ
ХГ Гладій
ББК 65в612я431 М34, 67, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–15