Підписатись
Зоряна Коваль
Зоряна Коваль
Підтверджена електронна адреса в lpnu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Оцінювання ефективності вартісно-орієнтованого управління підприємством в екосистемі інновацій
ЗО Коваль
Вісник Національного університету «Львівська політехніка, 348-357, 2011
642011
Поняття і сутність ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств
ЗО Коваль
Режим доступу: http://www. nbuv. gov. ua/portal/Vnulp/Menegment/2012_72 2, 19, 2012
202012
Evaluation indicators of the marketing strategies efficiency of value-based enterprises
ZO Koval
Economics, entrepreneurship, management, 35-40, 2016
132016
Менеджмент персоналу: навч. посіб.[для студентів екон. спец. ВНЗ]; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т «Львів. політехніка»
ЗО Коваль
Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2014
112014
Теорія економічного аналізу: навч. посібник
АГ Загородній, ГІ Кіндрацька, ЗО Коваль, ОІ Тивончук
Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012
92012
Evaluation of efficiency of marketing strategies of enterprises by factor analysis methods
ZO Koval
Economic innovations 21 (1 (70)), 64-74, 2019
82019
Оцінювання ефективності стратегії підприємства методами сценарного аналізу
ЗО Коваль
Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми …, 2020
72020
Сутність і класифікація методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств
НІ Чухрай, ЗО Коваль
Актуальні проблеми економіки, 118-129, 2013
72013
Підприємництво і менеджмент: навч. посіб.
ЗО Коваль, ОІ Тивончук
О. І. Тивончук. Львів: ЦУЛ, 2009
62009
Посередництво та винагорода за посередницькі послуги
АГ Загородній, ЗО Коваль
Проблеми економіки та управління, 72-79, 2003
52003
Аналіз ефективності цінових стратегій підприємств
ЗО Коваль
Режим доступу: http://archive. nbuv. gov. ua/portal/natural/vnulp/menegment …, 2009
42009
Управлiння взаємозв’язками пiдприємства зi споживачами продукцiї: монографiя
АГ Загороднiй, ЗО Коваль
42008
Складові взаємозв’язків підприємства із споживачами продукції
ЗО Коваль, МЯ Яструбський
Вісник Нац. ун-ту" Львівська політехніка".–2007.–C, 84-87, 2007
42007
Формування інформаційної системи управління взаємозв’язками підприємства із споживачами продукції
АГ Загородній, ЗО Коваль, ВД Шквір
Загородній АГ, Коваль ЗО, Шквір ВД//Вісн. Нац. ун-ту „Львівська політехніка …, 2005
42005
Система показників оцінювання взаємозв’язків підприємства із споживачами його продукції
АГ Загородній, ЗО Коваль
Маркетинг та логістика в системі менеджменту: VI міжнар. наук.-практ. конф …, 0
4
Соціоекологічний підхід до формування та оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств з вартісно-орієнтованим управлінням
ЗО Коваль
Вісник Національного університету Львівська політехніка. Менеджмент та …, 2013
32013
Оцінювання надійності партнерських відносин з врахуванням стратегії комерціалізації інновацій у межах екосистеми
ЗО Коваль
Логістика: зб. наук. пр.–Львів: НУ «Львівська політехніка, 93-99, 2011
32011
Застосування методу сценаріїв у дослідженні стратегій підприємств
ЗО Коваль
Обліково-аналітичне забезпечення системи менеджменту підприємства: матеріали …, 2019
22019
Efficiency evaluation of using social networks application in the university e-learning system
D Tarasov, Z Koval, M Klymash
CEUR Workshop Proceedings, 2019
22019
Моделювання системи ресурсного забезпечення дистанційного навчання
Д Тарасов, З Коваль
Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016
22016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20