Підписатись
Пшинка Ганна Василівна, Пшинка Анна Васильевна, Ganna Pshynka
Пшинка Ганна Василівна, Пшинка Анна Васильевна, Ganna Pshynka
Харківська державна академія культури, Kharkiv State Academy of Culture
Підтверджена електронна адреса в ic.ac.kharkov.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Роль наукової спадщини ФР Дунаєвського в розвитку менеджменту в Україні
ГВ Пшинка
Міжнародний науковий журнал, 23-29, 2016
32016
Використання маркетингових технологій в сучасному рітейлі
Г Пшинка, Л Гетьман
Наукові інновації та передові технології, 2021
12021
Інноваційні напрями розвитку сучасного менеджменту
ГВ Пшинка
Міжнародний науковий журнал Інтернаука, 45-50, 2018
12018
Роль культури в економіці і її зв'язок з соціальною економікою
Г Пшинка
Наука і техніка сьогодні, 2023
2023
Соціально-культурне проектування як механізм державного управління культурою
АО Дєгтяр, ГВ Пшинка
Національна безпека у фокусі викликів глобалізаційних процесів в економіці …, 2023
2023
Механізми державного управління сферою культури в Україні : монографія
АО Дєгтяр, АО Церковний, ГВ Пшинка
2023
Комунікативний маркетинг
ГВ Пшинка
ХДАК, 2022
2022
Соціально-культурна політика держави як умова функціонування соціально-культурної діяльності
ГВ Пшинка
Публічне адміністрування та національна безпека 8, 32-38, 2022
2022
Теоретичне обґрунтування концепції «Зв’язки з громадськістю» в комунікативному маркетингу
Г Пшинка
ХДАК, 2022
2022
Напрями удосконалення педагогічної системи формування професійної компетентності економіста-менеджера
МП Бублій, АО Дєгтяр, ГВ Пшинка
2022
Digital інструменти в управлінні персоналом
ГВ Пшинка, ОС Белякова
Культура та інформаційне суспільство ХХ1 століття, 23-24, 2021
2021
Особливості маркетингу на ринку інформаційного продукту
ГВ Пшинка, ЛГ Гетьман
Інтернаука 3, 47-51, 2021
2021
Трудовий опортунізм як один із типів деструктивних соціально-трудових відносин
ГВ Пшинка
ХДАК, 2021
2021
Digital-інструменти в управлінні персоналом
ОС Бєлякова, ГВ Пшинка
ХДАК, 2021
2021
Соціальні медіа як об’єкт маркетингових досліджень
ММ Зайцева, ГВ Пшинка
ХДАК, 2021
2021
Особливості HR-менеджменту в Україні
ГВ Пшинка
ХДАК, 2020
2020
Features of formation of marketing activity in the conditions of market of monopolistic competition
G L., A Pshinka
Internauka 3, 2020
2020
Маркетинговий менеджмент
АО Дєгтяр, ЗМ Остропольська, ГВ Пшинка
2019
Людський фактор в інноваційній діяльності
ГВ Пшинка, ЗМ Остропольська
Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття, 300-301, 2018
2018
Креативний менеджмент як основа успішного розвитку підприємства
ГВ Пшинка
Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку, 226-227, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20