Підписатись
Ірина Ігорівна Ляшко / Irina Lyashko
Ірина Ігорівна Ляшко / Irina Lyashko
Маріупольський державний університет / Mariupol State University
Підтверджена електронна адреса в mdu.in.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Застосування комерційно-посередницького менеджменту у маркетинговій політиці розподілу
ІІ Ляшко
Маркетинг підприємств та територій: зб. наук. праць.–Сер. Економіка 9, 240-247, 2008
222008
Механізм державного управління вторинними сировинними ресурсами
ІІ Ляшко
Донецьк, 2006
142006
Актуальные проблемы управления затратами в предпринимательской деятельности
ІІ Ляшко, ОМ Єременко
Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності 1 (1 …, 2012
122012
Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства
ІІ Ляшко
Приазовський економічний вісник.–2017.–Випуск 5 (05), 156-159, 2017
102017
Дослідження методів управління витратами на сучасних підприємствах
ІІ Ляшко, ИИ Ляшко, ОМ Єременко, ЕН Еременко
72016
Тенденції розвитку та механізми регулювання міжнародної торгівлі послугами в умовах глобалізації
ІІ Ляшко, ОМ Єременко
Менеджер, 47-54, 2016
22016
Людський фактор в управлінні якістю продукції
ІІ Ляшко, ОМ Єременко, ИИ Ляшко, ЕН Єременко
Науковий вісник Мукачівського державного університету, 308-311, 2016
12016
Торговельна реклама товарів як спосіб впливу на купівельний попит
ІІ Ляшко
Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації …, 0
1
ІНТЕРНЕТ РЕКЛАМА ЯК ОДИН ІЗ ІНСТРУМЕНТІВ ПРЯМОГО МАРКЕТИНГУ
ІІ Ляшко
П’ятдесят п'яті економіко-правові дискусії: матеріали міжнародної, 21, 2021
2021
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СУСПІЛЬСТВІ
Д СЕМЕНОВ, І ЛЯШКО
Редакційна колегія, 259, 2020
2020
Дослідження тенденцій розвитку бенчмаркінгу на підприємствах
ІІ Ляшко
Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління, 104, 2020
2020
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ
ІІ Ляшко
Досужий ВС, 47, 2019
2019
Проблеми формування інноваційного ринку екологічних товарів в державі
ІІ Ляшко, ВВ Хороших
ЗМІСТ, 99, 2019
2019
Актуальні питання формування лояльності покупців та посередників у каналах розподілу
ІІ Ляшко, ИИ Ляшко
2019
ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВИХ ПРОДАЖІВ ТОВАРІВ: СУТНІСТЬ І ОСОБЛИВОСТІ
МК Нікітіна, ІІ Ляшко
ББК 94я43 С-69, 393, 2018
2018
Особливості розвитку товарного ринку засобів виробництва
ІІ Ляшко, ИИ Ляшко, ОМ Єременко, ЕН Еременко
2018
ЛІЗИНГ ЯК МЕХАНІЗМ ДОВГОСТРОКОВОГО ІНВЕСТУВАННЯ
ІІ Ляшко
ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ, 22, 2018
2018
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ФАКТОРИНГУ В УКРАЇНІ
ІІ Ляшко, АВ Ольховий
Маркетинг майбутнього: виклики та реалії: Матеріали І міжнародної, 108, 2017
2017
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА УТИЛІЗАЦІЇ ВІДХОДІВ
ІІ Ляшко, ОМ Єременко
Економіка, фінанси та управління: проблеми та сучасні шляхи розвитку, 110, 2015
2015
ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНА СИСТЕМА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯМ
І Ляшко, О Єременко
ББК 65.9 (4Укр)-55 І 73, 216, 2014
2014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20