Компетентнісний підхід як основа нової парадигми освіти ОІ Гулай Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2009 | 105 | 2009 |
Види інновацій в освіті та їх класифікація ВМ Вакуленко Вісник національної академії Державної прикордонної служби України, 2010 | 66 | 2010 |
Особливості впровадження компетентнісного підходу у професійну підготовку майбутніх офіцерів у ВНЗ ОВ Діденко Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2014 | 48 | 2014 |
Вища освіта в США: сучасний стан та пріоритети розвитку ОВ Тарасова Вісник національної академії Державної прикордонної служби України, 2011 | 33 | 2011 |
Сутність та зміст поняття дистанційне навчання в зарубіжній та вітчизняній науковій літературі ІГ Блощинський Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2015 | 29 | 2015 |
Особливості застосування інтерактивних ігор у вищому навчальному закладі ІМ Мельничук Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2010 | 27 | 2010 |
Розвиток лідерського потенціалу в процесі формування управлінської компетентності керівників навчальних закладів ВР Міляєва Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2014 | 25 | 2014 |
Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у процесі формування професійної компетентності майбутніх перекладачів у вищому навчальному закладі АВ Шиба Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2012 | 19 | 2012 |
Концепція розвитку методологічної компетентності аспіранта військового вищого навчального закладу ІМ Козубцов Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2014 | 17 | 2014 |
Педагогічні умови розвитку управлінського мислення майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти ВА Шемчук ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00. 04 «Теорія і методика професійної …, 2012 | 16 | 2012 |
Роль соціальних сервісів web 2.0 у формуванні персонального навчального середовища КЛ Бугайчук Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2011 | 16 | 2011 |
Підготовка майбутніх офіцерів-прикордонників до застосування спеціальних засобів та заходів фізичного впливу як педагогічна проблема АВ Чудик Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2014 | 13 | 2014 |
Потенціал інтерактивних технологій у формуванні фахової компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників О Торічний Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби …, 2016 | 11 | 2016 |
Особливості професійної підготовки фахівців правоохоронних органів в навчальних закладах провідних країн НАТО ОБ Даниленко Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія …, 2015 | 11 | 2015 |
Лінгвосоціокультурна компетентність майбутніх офіцерів-правоохоронців: зміст, структура та особливості ОВ Діденко Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2013 | 11 | 2013 |
Роль практичної підготовки у формуванні професійної компетентності офіцерів-прикордонників АВ Галімов Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2011 | 8 | 2011 |
Професійна ідентичність фахівця: теоретичний аспект ЛМ Романишина, ВО Дундюк Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2010 | 8 | 2010 |
Громадянська відповідальність як предмет філософських і педагогічних досліджень ВП Примак Вісник Національної академії державної прикордонної служби України, 2012 | 7 | 2012 |
Професійна підготовка прикордонників європейського Союзу (на прикладі прикордонної варти Республіки Польща) ОМ Кіреєв Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2011 | 7 | 2011 |
Педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до застосування інформаційних технологій ОА Блажук Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2011 | 7 | 2011 |