Концепція навчання географії України в основній та старшій школі ОМ Топузова, ОФ Надтока Київ:«КОНВІ ПРІНТ», 2018 | 5 | 2018 |
Аспекти розвитку методики навчання географії на основі еволюціонування фізико-географічних понять ОФ Надтока, ВО Надтока Педагогічна освіта: теорія і практика, 229-236, 2014 | 5 | 2014 |
Проблематика еволюціонування навчальних понять як один із аспектів дослідження методики навчання географії ОФ Надтока, ВО Надтока Мир науки и инноваций 7, 63-71, 2015 | 3 | 2015 |
Основні можливості інтерактивних карт під час вивчення гідрологічних понять в епоху інформаційних технологій у фізико-географічних курсах основної школи ВО Надтока Інформаційні технології і засоби навчання, 116-123, 2014 | 3 | 2014 |
Ключові аспекти завдань для перевірки сформованості природничо-наукової грамотності за технологією міжнародних моніторингових досліджень PISA ВО Надтока Перспективи розвитку сучасної науки та освіти (частина ІІ): матеріали ІІ …, 2020 | 2 | 2020 |
Особливості структурування змісту інтерактивних електронних підручників в процесі компетентністного навчання географії у восьмому класі ВО Надтока, ОФ Надтока Комп'ютер у школі та сім'ї, 15-21, 2016 | 2 | 2016 |
Проблеми та перспективи розвитку економіки в закладах загальної середньої освіти України: результати дослідження Т Назаренко, В Яценко, Н Гончарова, В Надтока Український педагогічний журнал, 52-63, 2019 | 1 | 2019 |
Реалізація змістової лінії «підприємливість та економічна грамотність» у географічному курсі «Господарство: Україна і світ» В Надтока, О Надтока Проблеми сучасного підручника, 164-176, 2019 | 1 | 2019 |
Реанімація економічної освіти можливостями географії ВО Надтока Редакційна колегія, 83, 2019 | 1 | 2019 |
Вплив компетентнісного та особистісно орієнтованого підходів на конструювання підручника з економіки профільного рівня навчання ВО Надтока Проблеми сучасного підручника, 283-294, 2018 | 1 | 2018 |
Основні аспекти створення компетентнісно орієнтованого підручника економіки ОФ Надтока, ВО Надтока Проблеми сучасного підручника, 250-260, 2018 | 1 | 2018 |
Деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу в процесі навчання географії україни в основній школі В Надтока Український педагогічний журнал, 84-92, 2016 | 1 | 2016 |
Формування гідрологічних понять на основі впровадження в навчальний процес основної школи інформаційно-комунікаційних технологій ВО Надтока Комп'ютер у школі та сім'ї, 17-20, 2014 | 1 | 2014 |
Формування системи гідрологічних понять у шкільних фізико-географічних курсах ВО Надтока Проблеми сучасного підручника, 476-484, 2014 | 1 | 2014 |
Перспективи розвитку понятійного апарату підручників для 6 і 7 класів шляхом удосконалення гідрографічних понять ВО Надтока Проблеми сучасного підручника, 545-549, 2012 | 1 | 2012 |
ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ МАТЕМАТИЧНОЇ, ПРИРОДНИЧОЇ Й ЧИТАЦЬКОЇ ГРАМОТНОСТІ В КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНОГО МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РISА ДВ Васильєва, ІО Горошкін, ВО Надтока | 1 | |
Особливості структурування блоків завдань для перевірки природничо-наукової грамотності здобувачів освіти в процесі вивчення географічних курсів ВО Надтока Льотна академія НАУ, 2021 | | 2021 |
Формування в учнів основної школи математичної, Природничої й читацької грамотності в контексті Міжнародного моніторингового дослідження PISA ВО Надтока, ДВ Васильєва, ІО Горошкін Вісник ТІМО 1 (81), 36-45, 2021 | | 2021 |
Formation of economic competence among Lyceum students: manual on economics, Financial literacy and fundamentals of Entrepreneurship under the programme «lyceum student in the … В Надтока, О Часнікова Український Педагогічний журнал, 141-149, 2020 | | 2020 |
РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ ТА ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» В ПІДРУЧНИКАХ ТА ПОСІБНИКАХ З КУРСУ «ГЕОГРАФІЯ: РЕГІОНИ ТА КРАЇНИ» В Надтока Проблеми сучасного підручника, 175-184, 2020 | | 2020 |