Підписатись
Фурман Анатолій Васильович
Фурман Анатолій Васильович
проф., д. психол. н., зав. каф. психології та соц. роботи ЗУНУ
Підтверджена електронна адреса в wunu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Психокультура української ментальності
АВ Фурман
Тернопіль: Економічна думка 132, 95, 2002
3462002
Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення: монографія
АВ Фурман
К.: Правда Ярославичів 340, 15, 1997
2931997
Психодіагностика особистісної адаптованості
АВ Фурман
Тернопіль: Економічна думка 102, 197, 2000
2712000
Ідея і зміст професійного методологування
АВ Фурман
ТНЕУ, 2016
2532016
Проблемні ситуації в навчанні
АВ Фурман
К.: Рад. школа, 1991
1811991
Психологія Я концепції: Навчальний посібник
АВ Фурман, ОЄ Гуменюк
Львів: Новий Світ 2006, 360, 2000
1432000
Теорія освітньої діяльності як метасистема
А Фурман
Психологія і суспільство, 105-144, 2001
1242001
Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект: монографія
АВ Фурман
Тернопіль: Астон 164, 13, 2007
1092007
Теорія і практика розвивального підручника
АВ Фурман
Отримано: 15.05, 288, 2004
98*2004
Принцип модульності в історії освіти. Частина 1
ВО Огнев’юк
УІПКККО Міністерства освіти України, Україна, 1995
881995
Історія соціальної роботи
АВ Фурман, МВ Підгурська
Економічна думка, 2014
792014
Психодіагностика інтелекту в системі диференціації навчання
АВ Фурман
К.: Освіта, 1993
741993
Парадигма як предмет методологічної рефлексії
АВ Фурман
Психологія і суспільство, 72-85, 2013
532013
Організаційно-діяльнісні ігри у вищій школі: монографія
АВ Фурман, СК Шандрук
Тернопіль: ТнЕу, 2014
522014
Українська ментальність та її культурно-психологічні координати
А Фурман
ТАНГ, 2001
502001
Психодидактична експертиза модульно-розвивальних підручників:[монографія]
АВ Фурман, АН Гірняк
Тернопіль: ТНЕУ, 2009
482009
Типологічний підхід у системі професійного методологування
АВ Фурман
Психологія і суспільство, 2006,№ 2, С. 78-92, ТНЕУ, 2006
482006
Методологічний аналіз систем розвивального навчання
АВ Фурман
Педагогіка і психологія 1 (1), 7-21, 1995
481995
Модульно-розвивальне навчання–система педагогічних інновацій
АВ Фурман
Педагогіка і психологія, 97-108, 1995
461995
Модульно-розвивальна організація миследіяльності-схема професійного методологування
А Фурман
Психологія і суспільство, 40-69, 2005
452005
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20