Фурман Анатолій Васильович
Фурман Анатолій Васильович
проф., д. психол. н., зав. каф. психології та соц. роботи ЗУНУ
Підтверджена електронна адреса в wunu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Психокультура української ментальності
АВ Фурман
Тернопіль: Економічна думка 132, 95, 2002
3072002
Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення
АВ Фурман
К.: Правда Ярославичів 340, 14а, 1997
2411997
Психодіагностика особистісної адаптованості
АВ Фурман
Тернопіль: Економічна думка 102, 197, 2000
2132000
Ідея професійного методологування: Монографія
АВ Фурман
Ялта-Тернопіль: Економічна думка, 2008
1642008
Проблемні ситуації в навчанні
АВ Фурман
К.: Рад. школа, 1991
1271991
Психологія Я-концепції: Навчальний посібник
АВ Фурман, ОЄ Гуменюк
Львів: Новий світ-2000, 2006
1092006
Теорія освітньої діяльності як метасистема
А Фурман
Психологія і суспільство, 105-144, 2001
1012001
Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект: Монографія
АВ Фурман
Тернопіль: Астон 164, 13, 2007
972007
Теорія і практика розвивального підручника
АВ Фурман
Отримано: 15.05, 288, 2004
87*2004
Принцип модульності в історії освіти
ВО Огнев’юк, АВ Фурман
К.: УІПКККО, 29-32, 1995
681995
Психодіагностика інтелекту в системі диференціації навчання
АВ Фурман
К.: Освіта, 1993
571993
Ідея і зміст професійного методологування
АВ Фурман
ТНЕУ, 2016
562016
Парадигма як предмет методологічної рефлексії
АВ Фурман
Психологія і суспільство, 72-85, 2013
472013
Українська ментальність та її культурно-психологічні координати
А Фурман
ТАНГ, 2001
452001
Типологічний підхід у системі професійного методологування
АВ Фурман
Психологія і суспільство, 2006,№ 2, С. 78-92, ТНЕУ, 2006
432006
Модульно-розвивальне навчання–система педагогічних інновацій
АВ Фурман
Педагогіка і психологія, 97-108, 1995
421995
Модульно-розвивальна організація миследіяльності-схема професійного методологування
А Фурман
Психологія і суспільство, 40-69, 2005
412005
Модульно-розвивальне навчання: передумови, новації, впровадження
АВ Фурман, ОЄ Гуменюк
Освіта і управління 1 (4), 94-120, 1997
411997
Організаційно-діяльнісні ігри у вищій школі:[монографія]/Анатолій В. Фурман, Сергій Шандрук
АВ Фурман
Тернопіль: ТНЕУ 272, 2014
402014
Ґенеза науки як глобальна дослідницька програма: циклічно-вчинкова перспектива
АВ Фурман
Психологія і суспільство, 18-36, 2013
402013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20