Фурман Анатолій Васильович
Фурман Анатолій Васильович
проф., д.психол.н., Терн.н.екон.ун., гол.р.ж. "Психологія і суспільство", завкаф. ПСР
Підтверджена електронна адреса в tneu.edu.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Психокультура української ментальності
АВ Фурман
Тернопіль: Економічна думка 132, 95, 2002
2672002
Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення
АВ Фурман
К.: Правда Ярославичів 340, 14а, 1997
2131997
Психодіагностика особистісної адаптованості
АВ Фурман
Тернопіль: Економічна думка 197, 9, 2000
1892000
Ідея професійного методологування: Монографія
АВ Фурман
Ялта-Тернопіль: Економічна думка, 2008
1342008
Теорія освітньої діяльності як метасистема
А Фурман
Психологія і суспільство, 20-58, 2002
1212002
Проблемні ситуації в навчанні
АВ Фурман
К.: Рад. школа, 1991
1001991
Психологія Я концепції: Навчальний посібник
АВ Фурман, ОЄ Гуменюк
Львів: Новий світ-2000, 2006
912006
Теорія і практика розвивального підручника
АВ Фурман
Отримано: 15.05, 288, 2004
73*2004
Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект: Монографія
АВ Фурман
Тернопіль: Астон 164, 13, 2007
692007
Принцип модульності в історії освіти
ВО Огнев’юк, АВ Фурман
К.: УІПКККО, 29-32, 1995
561995
Психодіагностика інтелекту в системі диференціації навчання
АВ Фурман
К.: Освіта, 1993
471993
Типологічний підхід у системі професійного методологування
АВ Фурман
Психологія і суспільство, 2006,№ 2, С. 78-92, ТНЕУ, 2006
422006
Ідея і зміст професійного методологування
АВ Фурман
ТНЕУ, 2016
402016
Українська ментальність та її культурно-психологічні координати
АВ Фурман
Психологія і суспільство, 2001,№ 1, С. 9-73, ТАНГ, 2001
402001
Модульно-розвивальне навчання: передумови, новації, впровадження
АВ Фурман, ОЄ Гуменюк
Освіта і управління 1 (4), 94-120, 1997
391997
Модульно-розвивальна організація миследіяльності-схема професійного методологування
А Фурман
Психологія і суспільство, 40-69, 2005
382005
Парадигма як предмет методологічної рефлексії
АВ Фурман
Психологія і суспільство, 72-85, 2013
352013
Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі
АВ Фурман
К.: Правда Ярославичів, 1999
351999
Психолого-педагогічна теорія навчальних проблемних ситуацій
АВ Фурман
К.: НДІ психології МО України, 1994
351994
Фундаментальний соціально-психологічний експеримент у школах України: анатомія пошуку
АВ Фурман
Освіта і управління 1 (3), 39-56, 1997
331997
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20