Follow
Лариса Чепурда
Лариса Чепурда
Професор кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, ЧДТУ
Verified email at chdtu.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Оцінка сучасного стану і тенденцій розвитку ринку послуг України
ЛМ Чепурда
Бізнес Інформ, 270-274, 2013
142013
Концептуальні основи використання туристичних ресурсів на засадах сталого розвитку
ЛМ Чепурда
Економічний форум, 155-160, 2015
92015
Формування доступного середовища інклюзивного туризму
ЛЮ Матвійчук, ЛМ Чепурда
Економічний форум, 74-81, 2020
82020
Перспективи впровадження системи управління безпечністю та якістю продукції ресторанного господарства
Л Матвійчук, Л Чепурда, Г Чепурда
Інновації та технології в сфері послуг і харчування, 9-14, 2022
62022
Determination of the Quality of Human Resources in Strategic Company Management
DR Chepurda Larysa, Koev Stoyan Radev, Smahliuk Anna, Nadtochii Alla
Academy of Strategic Management Journal 18 (4), 2019
62019
Стратегії сталого розвитку в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі: можливості і проблеми запровадження в Україні: колективна монографія/за ред. д-ра іст. наук, проф. ГМ Чепурди
ГМ Чепурда, СС Бєляєва, ЛГ Бишовець, ЗВ Бондарчук, ІВ Герман, ...
Черкаси: ЧДТУ, 2021
52021
Комунікаційна підтримка у формуванні регіонального ринку освітніх послуг.
ВЛС Коломицева О.В., Чепурда Л.М.
Вчені записки Університету «КРОК» : зб. наук. праць. Київ : ВНЗ «Університет …, 2019
52019
Smart-entrepreneurship Education in Training of the Hotel Business Specialists.
NY Chepurda Larysa, Koev Stoyan Radev, Sardak Sergii, Zhylinska Lyudmila
Journal of Entrepreneurship Education. 22 (4), 2019
52019
Дослідження ефективності функціонування мережених стуркутр невиробничої сфери обслуговування (Частина І)
ЛМ Чепурда
Бізнес Інформ, 218–222, 2015
52015
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ
ЛМ Чепурда, МВ Чала
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ТА ГОТЕЛЬНО …, 2021
42021
Організація готельного господарства
ЛМ Чепурда, КМ Таньков, ОБ Куракін
Теорія і практика: Навчальний посібник/ЛМ Чепурда, КМ Таньков, ОБ Куракін. М …, 2015
42015
Ключевые компетенции как базовая категория системы обслуживания потребителя
ЛМ Чепурда, КН Таньков
Бизнес Информ, 225-229, 2014
32014
Особливості розвитку туризму в Україні в умовах кризи
ЛМ Чепурда
Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Туристичний та …, 0
3
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГОВИХ МЕРЕЖ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
Л Чепурда
Інновації та технології в сфері послуг і харчування, 27-31, 2023
22023
Assessment of hotel business operators in the international and domestic markets
I Lutskyi, L Chepurda
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2023
22023
Шляхи удосконалення механізму управління якістю готельних послуг
ЛМ Чепурда, ОБ Куракін
ШАНОВНІ КОЛЕГИ!, 7, 2022
22022
Інфраструктурний потенціал розвитку сільських територій
Л Чепурда
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2015
22015
Особливості стратегічного управління в сфері послуг
ЛМ Чепурда
ВІСНИК, 313, 2011
22011
Аналіз розвитку галузі туризму в Україні в 2015 році/Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання: матер. VІІ Міжнародної науково …
ЛМ Чепурда
Т 1, 4-6, 0
2
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В ТУРИЗМІ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ
Л Чепурда, І Герман, О Куракін
Інновації та технології в сфері послуг і харчування, 48-58, 2024
12024
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20