Підписатись
Лариса Чепурда
Лариса Чепурда
Професор кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, ЧДТУ
Підтверджена електронна адреса в chdtu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Оцінка сучасного стану і тенденцій розвитку ринку послуг України
ЛМ Чепурда
Бізнес Інформ, 270-274, 2013
142013
Концептуальні основи використання туристичних ресурсів на засадах сталого розвитку
ЛМ Чепурда
Економічний форум, 155-160, 2015
72015
Smart-entrepreneurship Education in Training of the Hotel Business Specialists.
NY Chepurda Larysa, Koev Stoyan Radev, Sardak Sergii, Zhylinska Lyudmila
Journal of Entrepreneurship Education. 22 (4), 2019
52019
Дослідження ефективності функціонування мережених стуркутр невиробничої сфери обслуговування (Частина І)
ЛМ Чепурда
Бізнес Інформ, 218–222, 2015
52015
Дослідження ефективності функціонування мережевих структур невиробничої сфери обслуговування (частина ІІ)
ЛМ Чепурда
Бізнес Інформ, 175-179, 2015
52015
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ
ЛМ Чепурда, МВ Чала
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ТА ГОТЕЛЬНО …, 2021
42021
Формування доступного середовища інклюзивного туризму
ЛЮ Матвійчук, ЛМ Чепурда
Економічний форум, 74-81, 2020
42020
Комунікаційна підтримка у формуванні регіонального ринку освітніх послуг.
ВЛС Коломицева О.В., Чепурда Л.М.
Вчені записки Університету «КРОК» : зб. наук. праць. Київ : ВНЗ «Університет …, 2019
42019
Стратегії сталого розвитку в туризмі та готельно-ресторанному бізнесі: можливості і проблеми запровадження в Україні: колективна монографія/за ред. д-ра іст. наук, проф. ГМ Чепурди
ГМ Чепурда, СС Бєляєва, ЛГ Бишовець, ЗВ Бондарчук, ІВ Герман, ...
Черкаси: ЧДТУ, 2021
32021
Determination of the Quality of Human Resources in Strategic Company Management
DR Chepurda Larysa, Koev Stoyan Radev, Smahliuk Anna, Nadtochii Alla
Academy of Strategic Management Journal 18 (4), 2019
32019
Ключевые компетенции как базовая категория системы обслуживания потребителя
ЛМ Чепурда, КН Таньков
Бизнес Информ, 225-229, 2014
32014
Інфраструктурний потенціал розвитку сільських територій
Л Чепурда
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2015
22015
Особливості стратегічного управління в сфері послуг
ЛМ Чепурда
ВІСНИК, 313, 2011
22011
Аналіз розвитку галузі туризму в Україні в 2015 році/Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання: матер. VІІ Міжнародної науково …
ЛМ Чепурда
Т 1, 4-6, 0
2
Перспективи впровадження системи управління безпечністю та якістю продукції ресторанного господарства
Л Матвійчук, Л Чепурда, Г Чепурда
Innovations and Technologies in the Service Sphere and Food Industry, 9-14, 2022
12022
Шляхи удосконалення механізму управління якістю готельних послуг
ЛМ Чепурда, ОБ Куракін
ШАНОВНІ КОЛЕГИ!, 7, 2022
12022
Essence of Innovative Policy of Recreation-Tourism Sphere Development
LM Chepurda, GM Chepurda, IV Bezugliy
Науковий вісник Полісся, 59-67, 2018
12018
Симптомная аналитика бизнеса в сфере услуг
ЛМ Чепурда, КН Таньков
Проблемы экономики, 261-265, 2015
12015
Фінансове забезпечення еколого-економічної безпеки використання природно-заповідних туристичних територій
ЛМ Чепурда, ЛЮ Матвійчук
Економічні науки. Cерія: Облік і фінанси, 290-297, 2014
12014
Эволюция понятия «Услуга» в аспекте современных тенденций развития непроизводственной сферы обслуживания
ЛМ Чепурда
Бизнес Информ, 177-181, 2014
12014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20