Психологія мовленнєвого досвіду особистості: монографія МО Орап Тернопіль: Підручники і посібники, 2014 | 20 | 2014 |
Мовленнєва компетентність і мовленнєва діяльність сучасної молоді МО Орап Освіта регіону: політологія, психологія, комунікація [український науковий …, 2010 | 13 | 2010 |
Мовленнєва компетентність як структурний елемент мовленнєвої організація суб’єкта: теоретичний аналіз МО Орап Психолінгвістика, 81-89, 2009 | 11 | 2009 |
Комплексний підхід до розвитку мовлення першокласників у період навчання грамоти МО Орап Автор. Канд.. пед. наук-К, 2000 | 6 | 2000 |
Музичне виховання дітей дошкільного віку МО Орап Київ: Главник, 2013 | 5 | 2013 |
Психология речевого опыта личности МО Орап Язык, речь, личность в зеркале психолингвистики: монография ЛВ Засекина, СВ …, 2014 | 4 | 2014 |
Мовленнєва компетенція та мовленнєва діяльність у структурі мовленнєвого досвіду особистості МО Орап Вісник Харківського національного педагогічного університету імені ГС …, 2014 | 4 | 2014 |
Динамика развития внешней структуры речевого опыта личности МО Орап Известия Саратовского университета. Новая серия. Серия Акмеология …, 2014 | 3 | 2014 |
Когнітивні репрезентації у мовленнєвій діяльності МО Орап МІЖНАРОДНІ ЧЕЛПАНІВСЬКІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ 15, 150-156, 2015 | 1 | 2015 |
Одиниця репрезентації змісту мовленнєвого досвіду: теоретичний аналіз МО Орап Психолінгвістика, 89-98, 2015 | 1 | 2015 |
Аналіз діагностичних показників дослідження внутрішньої підструктури мовленнєвого досвіду особистості МО Орап Київ: Фенікс, 2013, 2013 | 1 | 2013 |
Мовленнєва здатність та мовленнєва компетенція як елементи внутрішньої підструктури мовленнєвого досвіду особистості МО Орап Психолінгвістика, 117-128, 2013 | 1 | 2013 |
Мовна картина світу як феномен когнітивної соціальної психології МО Орап Наукові студії із соціальної та політичної психології, 273-280, 2011 | 1 | 2011 |
Конструювання моделі мовленнєвої генези дітей молодшого шкільного віку МО Орап Психолінгвістика, 52-60, 2011 | 1 | 2011 |
Мовленнєва соціалізація дітей молодшого шкільного віку МО Орап Зб. наук. праць Інституту психології ім. ГС Костюка 12 (ч 1), 445-456, 2008 | 1 | 2008 |
ПСИХОЛІНГВАЛЬНІ МАРКЕРИ РАННІХ ДИСФУНКЦІЙНИХ СХЕМ У ВЧИТЕЛІВ ІЗ ВИСОКИМ СТУПЕНЕМ ТРУДОГОЛІЗМУ І Онопченко, М Орап, І Мудрак | | 2020 |
Психолінгвальні маркери ранніх дизфункційних схем у вчителів із високим ступенем трудоголізму М Орап, І Мудрак East European Journal of Psycholinguistics 6 (2), 80-88, 2019 | | 2019 |
Методологія і методика досілдження соціального інтелекту дітей шкільного віку МО Орап СумДПУ ім. АС Макаренка, 2019 | | 2019 |
АВТОНАРАТИВ ЯК ЗАСІБ ДОСЛІДЖЕННЯ І РЕОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄВОГО ШЛЯХУ ОСОБИСТОСТІ ПАЦІЄНТА М Орап Psychology of Personality 10 (1), 227-234, 2019 | | 2019 |
Рекомендовано Вченою радою Національного університету біоресурсів і природокористування України (протокол № 11 від 22 червня 2018 р.) НМ Токарева, ВМ Шмаргун, МО Орап | | 2018 |