Підписатись
НД "РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ"
НД "РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ"
Інститут цифровізації освіти НАПН України
Підтверджена електронна адреса в iitlt.gov.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
The use of digital learning tools in the teachers’ professional activities to ensure sustainable development and democratization of education in European countries
O Ovcharuk, I Ivaniuk, N Soroko, O Gritsenchuk, O Kravchyna
EDP Sciences, 2020
822020
The response of Ukrainian teachers to COVID-19: challenges and needs in the use of digital tools for distance learning
I Ivaniuk, O Ovcharuk
Інформаційні технології і засоби навчання 3 (77), 282-291, 2020
772020
Сучасні підходи до розвитку цифрової компетентності людини та цифрового громадянства в європейських країнах
ОВ Овчарук
Інформаційні технології і засоби навчання 2 (76), 1-13, 2020
332020
Problems and needs of teachers in the organization of distance learning in Ukraine during quarantine caused by COVID-19 pandemic: 2021 research results
I Ivaniuk, O Ovcharuk
Інформаційні технології і засоби навчання 5 (85), 29-41, 2021
262021
Результати онлайн опитування" Потреби учителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину"
ІВ Іванюк, ОВ Овчарук
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2020
23*2020
Current approaches to the development of digital competence of human and digital citizenship in European countries
OV Ovcharuk
Information Technologies and Learning Tools 76 (2), 1-13, 2020
212020
Attitude of Ukrainian Educators toward the Use of Digital Tools for Teaching and Professional Development: Survey Results.
O Ovcharuk
ICTERI Workshops, 746-755, 2020
162020
Відповідь українських вчителів на COVID-19: виклики і потреби використання цифрових інструментів дистанційного навчання
ІВ Іванюк, ОВ Овчарук
Інформаційні технології і засоби навчання 77 (3), 282-291, 2020
152020
Цифровий порядок денний розвитку освіти: спрямованість на формування цифрових компетентностей
ЛА Карташова, ІВ Пліш
Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та …, 2020
142020
Цифрові освітні хаби для підтримки громадянської освіти як складова інформаційно-цифрового навчального середовища: досвід Нідерландів, Бельгії та України
ОО Гриценчук
Інформаційні технології і засоби навчання 79 (5), 341-360, 2020
142020
Антикризовий менеджмент підвищення кваліфікації
ЛА КАРТАШОВА, МО КИРИЧЕНКО, ТМ СОРОЧАН
Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 1-10, 2020
132020
Теорія і практика шкільної освіти для демократичного громадянства в країнах–членах Ради Європи
ОВ Овчарук
ПП «Видавництво «Фенікс», 2021
102021
Аналітичний звіт. Результати онлайн опитування готовність і потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину: 2021
ІВ Іванюк, ОВ Овчарук
ІІТЗН НАПН України, 2021
92021
Використання інформаційно-комунікаційних технологій для підтримки STEAM освіти у школі (досвід країн Європи)
НВ Сороко
Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи 2020, 2020
9*2020
Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи 2020: збірник матеріалів всеукраїнського науково-практичного семінару
колектив авторів
https://lib.iitta.gov.ua/720023/, 2020
92020
Інформаційно-освітнє середовище як засіб розвитку громадянської компетентності вчителів у Нідерландах
ОО Гриценчук
Київ, 2020
82020
Цифрові інструменти для створення та підтримки середовища освіти для демократичного громадянства у європейських країнах
ОО Гриценчук, ОВ Овчарук
Комп’ютер в школі та сім’ї 2, 53-56, 2020
72020
Громадянська парламентська просвіта в закладах освіти України. Аналітичний звіт за результатами соціологічного опитування освітян та учнів
МВ Гриньова, ІВ Іванюк, ЛІ Паращенко
Майстер книг, 2021
62021
Дистанційне навчання: вирішуємо проблему застосування традиційних педагогічних підходів у новому форматі
ЛА Карташова, АМ Гуржій, ВО Зайчук
Хмельницький національний університет, 2020
52020
Організаційні засади формування цифрової інфраструктури освіти і педагогічної науки в Україні (кінець 80-х рр. ХХ століття-початок ХХІ століття)
АМ Гуржій, НВ Бахмат, ВО Зайчук, ЛА Карташова, ІІ Розман, ...
42021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20