The use of digital learning tools in the teachers’ professional activities to ensure sustainable development and democratization of education in European countries O Ovcharuk, I Ivaniuk, N Soroko, O Gritsenchuk, O Kravchyna EDP Sciences, 2020 | 93 | 2020 |
The response of Ukrainian teachers to COVID-19: challenges and needs in the use of digital tools for distance learning I Ivaniuk, O Ovcharuk Інформаційні технології і засоби навчання 3 (77), 282-291, 2020 | 79 | 2020 |
Сучасні підходи до розвитку цифрової компетентності людини та цифрового громадянства в європейських країнах ОВ Овчарук Інформаційні технології і засоби навчання 2 (76), 1-13, 2020 | 36 | 2020 |
Problems and needs of teachers in the organization of distance learning in Ukraine during quarantine caused by COVID-19 pandemic: 2021 research results I Ivaniuk, O Ovcharuk Інформаційні технології і засоби навчання 5 (85), 29-41, 2021 | 27 | 2021 |
Результати онлайн опитування" Потреби учителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину" ІВ Іванюк, ОВ Овчарук Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2020 | 23* | 2020 |
Current approaches to the development of digital competence of human and digital citizenship in European countries OV Ovcharuk Information Technologies and Learning Tools 76 (2), 1-13, 2020 | 21 | 2020 |
Attitude of Ukrainian Educators toward the Use of Digital Tools for Teaching and Professional Development: Survey Results. O Ovcharuk ICTERI Workshops, 746-755, 2020 | 16 | 2020 |
Цифрові освітні хаби для підтримки громадянської освіти як складова інформаційно-цифрового навчального середовища: досвід Нідерландів, Бельгії та України ОО Гриценчук Інформаційні технології і засоби навчання 79 (5), 341-360, 2020 | 16 | 2020 |
Антикризовий менеджмент підвищення кваліфікації ЛА КАРТАШОВА, МО КИРИЧЕНКО, ТМ СОРОЧАН Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 1-10, 2020 | 15 | 2020 |
Цифровий порядок денний розвитку освіти: спрямованість на формування цифрових компетентностей ЛА Карташова, ІВ Пліш Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та …, 2020 | 15 | 2020 |
Відповідь українських вчителів на COVID-19: виклики і потреби використання цифрових інструментів дистанційного навчання ІВ Іванюк, ОВ Овчарук Інформаційні технології і засоби навчання 77 (3), 282-291, 2020 | 15 | 2020 |
Теорія і практика шкільної освіти для демократичного громадянства в країнах–членах Ради Європи ОВ Овчарук ПП «Видавництво «Фенікс», 2021 | 10 | 2021 |
Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи 2020: збірник матеріалів всеукраїнського науково-практичного семінару колектив авторів https://lib.iitta.gov.ua/720023/, 2020 | 10 | 2020 |
Аналітичний звіт. Результати онлайн опитування готовність і потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину: 2021 ІВ Іванюк, ОВ Овчарук ІІТЗН НАПН України, 2021 | 9 | 2021 |
Використання інформаційно-комунікаційних технологій для підтримки STEAM освіти у школі (досвід країн Європи) НВ Сороко Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи 2020, 2020 | 9* | 2020 |
Інформаційно-освітнє середовище як засіб розвитку громадянської компетентності вчителів у Нідерландах ОО Гриценчук Київ, 2020 | 8 | 2020 |
Цифрові інструменти для створення та підтримки середовища освіти для демократичного громадянства у європейських країнах ОО Гриценчук, ОВ Овчарук Комп’ютер в школі та сім’ї 2, 53-56, 2020 | 8 | 2020 |
Громадянська парламентська просвіта в закладах освіти України. Аналітичний звіт за результатами соціологічного опитування освітян та учнів МВ Гриньова, ІВ Іванюк, ЛІ Паращенко Майстер книг, 2021 | 6 | 2021 |
Виклики дистанційного навчання в Україні в умовах карантину Covid-19 ІВ Іванюк Вісник Національної академії педагогічних наук України 3 (2), 1-4, 2021 | 5 | 2021 |
Дистанційне навчання: вирішуємо проблему застосування традиційних педагогічних підходів у новому форматі ЛА Карташова, АМ Гуржій, ВО Зайчук Хмельницький національний університет, 2020 | 5 | 2020 |