Підписатись
Кафедра інструментального виконавства
Кафедра інструментального виконавства
Факультет мистецтв Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Підтверджена електронна адреса в udpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Методика розвитку рухової пам'яті у процесі інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики
ВА Гусак
162010
Рухова пам’ять майбутніх учителів музики: сутність і проблеми розвитку
ВА Гусак
ПП Жовтий, 2016
92016
Оригінальний репертуар як складовий компонент підготовки майбутнього вчителя по класу домри
В Калабська
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 52-58, 2016
62016
Особливості розвитку рухової пам’яті у процесі професійної підготовки вчителя музики/Владислав Гусак
ВА Гусак
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць УДПУ імені …, 2006
42006
Роль піаніста-концертмейстера в педагогічній освіті
О Умрихіна, А Подолян
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2017
32017
Теоретико-методичні основи формування виконавської майстерності баяністів-акордеоністів в умовах мистецько-педагогічної освіти
ТА Радзівіл
ФОП Жовтий ОО, 2014
32014
Значення автоматизації як універсальної природної психомоторної здібності у функціонуванні рухової пам’яті педагога-музиканта
ВА Гусак
Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова, 2010
32010
Концерт для домри з оркестром В. Подгорного: виконавський аспект
В Калабська
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 370-378, 2017
22017
Проблема формування патріотизму школярів засобами укранського музичного фольклору на сторінках часопису" Світло"(1910-1914)
ВС Калабська
Видавництво НПУ імені МП Драгоманова, 2015
22015
Формування патріотизму на релігійних засадах засобами музичного фольклору в українській селянській родині (кінець XIX-початок XX століття)
В Калабська
Естетика і етика педагогічної дії, 100-108, 2015
22015
Формування патріотизму в учнів початкових класів засобами українського фольклору (друга половина ХІХ–перша чверть ХХ століття)
ВС Калабська
Видавничо-поліграфічний центр “Візаві”, 2013
22013
Особливості виявлення сценічного хвилювання у процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики
В Гусак
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 114-122, 2012
22012
Дидактичні принципи організації навчального процесу майбутніх вчителів початкової школи до викладання музики молодшим школярам
Т Радзівіл
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 99-104, 2012
22012
До питання формування патріотизму в історико-педагогічній думці другої половини ХІХ–початку ХХ ст.
В Калабська
Історико-педагогічний альманах, 2010
22010
Особливості навчання музики молодших школярів у сільській школі
ТА Радзівіл
Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки, 147-150, 2009
22009
Значення інтегрального рухового образу у функціонуванні дефініції рухова пам’ять музиканта-педагога
В Гусак
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 45-56, 2008
22008
Методика викладання фахових дисциплін у ЗВО
ТА Радзівіл
ВПЦ «Візаві», 2020
12020
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ СПІВУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ КНР: РЕЗУЛЬТАТИ АНАЛІЗУ ПРАКТИЧНОГО ДОСВІДУ
Т ЩЕБЛИКІНА, Д Юнь
Гуманізація навчально-виховного процесу, 2019
12019
СПЕЦИФІКА ВИЯВЛЕННЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ЯК ПРИРОДНОЇ ПСИХОМОТОРНОЇ ЗДІБНОСТІ ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА
ВА Гусак
Умань. Візаві, 2016
12016
Перспективи застосування методу музикотерапії в процесі професійного становлення педагогів-музикантів
В Гусак, Т Кремешна
Проблеми підготовки сучасного вчителя, 35-40, 2014
12014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20