Нагорний Є. І., Нагорный Е. И., Nagornyi Ye. I.
Нагорний Є. І., Нагорный Е. И., Nagornyi Ye. I.
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Підтверджена електронна адреса в sspu.sumy.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
ОС Тєлєтов, ЄІ Нагорний
НТУУ" КПІ", 2010
162010
Інновації в маркетингу промислового підприємства
ОС Тєлєтов, АС Телетов, НВ Івашова, ЄІ Нагорний, ЕИ Нагорный
Вид-во СумДУ, 2013
152013
Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниями
СН Ильяшенко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 13-23, 2013
14*2013
Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства
ОС Тєлєтов, ЄІ Нагорний, АС Телетов, ЕИ Нагорный
Видавництво СумДУ, 2008
122008
Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств
ЮС Шипуліна, ЮС Шипулина, ВВ Божкова, ВВ Божкова, СМ Ілляшенко, ...
ТОВ" ДД" Папірус", 2012
112012
Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції
ЄІ Нагорний, ЕИ Нагорный
Вид-во СумДУ, 2011
112011
Формування поняття «маркетингове тестування» в контексті створення нової продукції
ЄІ Нагорний, ЕИ Нагорный, ОС Тєлєтов, АС Телетов
Видавництво Хмельницького національного університету, 2009
112009
Теоретичні засади маркетингового тестування товарної інновації на етапах інноваційного циклу
ЄІ Нагорний
" ВТД" Університетська книга", 2008
92008
Маркетингові дослідження міського пасажирського транспорту
ОС Тєлєтов, АС Телетов, ЄІ Нагорний, ЕИ Нагорный
" ВТД" Університетська книга", 2007
92007
Механізм стратегічного управління інноваційним розвитком
ОА Біловодська, ЕА Беловодская, СМ Ілляшенко, СН Ильяшенко, ...
Вид-во СумДУ, 2010
82010
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу
СМ Ілляшенко, ВЯ Заруба, ЛГ Мельник, ПГ Перерва, ІЛ Решетнікова, ...
Університетська книга, 2008
72008
Стратегічне маркетингове управління виведенням нового товару на ринок
ОА Біловудська, ЄІ Нагорний
Маркетинг в Україні, 27, 2006
72006
Інновації у маркетингу і менеджменті: монографія
СМ Ілляшенко
Суми: Папірус, 2013
62013
Рівень новизни товару як один із показників доцільності тестування нових товарів
ЄІ Нагорний, ЕИ Нагорный
Видавництво Дніпропетровського національного університету, 2009
62009
Управління знаннями в контексті підвищення рівня потенціалу інноваційного розвитку організації
СМ Ілляшенко, ЮС Шипуліна, НС Ілляшенко, ЄІ Нагорний
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 98-103, 2018
5*2018
Маркетингова модель інноваційного циклу створення нового товару
ЄІ Нагорний, ЕИ Нагорный
Видавництво Хмельницького національного університету, 2010
52010
Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств
ЄІ Нагорний
Маркетинг і менеджмент інновацій, 58-63, 2011
42011
Экологический маркетинг: Практикум
ОВ Прокопенко, ЮИ Осик
Караганда: Изд-во КарГУ, 2016
32016
Фундаментальні основи формування механізмів забезпечення інноваційного розвитку економічних систем. Порівняльний аналіз національних моделей формування механізмів забезпечення …
СМ Ілляшенко, СН Ильяшенко, ОВ Прокопенко, ОВ Прокопенко, ...
Вид-во СумДУ, 2011
32011
Еволюція підходів до маркетингового тестування товарних інновацій
ЄІ Нагорний, ЕИ Нагорный
Видавництво Харківського національного технічного університету сільського …, 2010
32010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20