Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи ЮВ Грищук Освітологічний дискурс, 33-40, 2014 | 30 | 2014 |
Визначення професійної освіти і навчання: сучасні акценти ЮВ Грищук Педагогічний процес: теорія і практика, 16-22, 2014 | 15 | 2014 |
Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти YV Hryshchuk Освітологічний дискурс, 46-57, 2014 | 12 | 2014 |
Підліткова субкультура: психологічні та соціально-групові особливості YV Hryshchuk Освітологічний дискурс, 38-46, 2014 | 11 | 2014 |
Поняття «професійна освіта та навчання» у вітчизняному науковому просторі YV Hryshchuk Освітологічний дискурс, 112-120, 2014 | 10 | 2014 |
Розвиток сучасної вищої освіти в Україні: Євроінтеграційний контекст Ю Грищук Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку, 105-107, 2015 | 9 | 2015 |
Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти Ю Грищук Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 101-105, 2016 | 8 | 2016 |
Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу Ю Грищук Освітологія, 75-80, 2016 | 7 | 2016 |
Розвиток педагогічної освіти у Республіці Польщі: теоретичний аспект YV Hryshchuk Освітологічний дискурс, 61-74, 2015 | 7 | 2015 |
Історико-педагогічний аналіз розвитку освіти в Польщі ЮВ Грищук Педагогічний процес: теорія і практика, 137-141, 2015 | 7 | 2015 |
Розвиток педагогічної освіти у Республіці Польща в контексті європейських інтеграційних процесів ЮВ Грищук Київ (Hryshchuk, Yu. V.(2019). Development of pedagogical education in the …, 2019 | 6 | 2019 |
Педагогічна освіта у Республіці Польща як об’єкт міждисциплінарного дослідження Y Hryshchuk Continuing Professional Education: Theory and Practice, 109-115, 2016 | 5 | 2016 |
Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща Ю Грищук Освітологія, 152-156, 2018 | 3 | 2018 |
Пріоритети та принципи розвитку сучасної вищої освіти у дослідженнях вітчизняних вчених ЮВ Грищук Педагогічний процес: теорія і практика, 22-26, 2015 | 3 | 2015 |
Педагогічна конституція Європи: сутність та значення для євроінтеграції освіти в Україні Ю Грищук Педагогічний процес: теорія і практика, 23-27, 2017 | 2 | 2017 |
Популяризація досліджень молодих вчених: європейський досвід ЮВ Грищук Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації, 34-36, 0 | 2 | |
Комп’ютерне опрацювання результатів вільного асоціативного експерименту (на основі отриманих від англійців і поляків реакцій на стимули із семантикою резилентності) Y Kapranov, О Cherkhava, Y Hryshchuk, В Ivanovska, О Voloshyna MESSENGER of Kyiv National Linguistic University. Series Philology 25 (1), 43-56, 2022 | 1 | 2022 |
Transfer of Mathematical Formulas and Computer Algorithms into Macrocomparative Studies R Vasko, A Korolyova, Y Hryshchuk, Y Kapranov 2021 11th International Conference on Advanced Computer Information …, 2021 | 1 | 2021 |
Дискурсивні маркери резилентності особистості як прояви її адаптації до кризових явищ ЮВ Грищук Видавничий центр КНЛУ, 2021 | 1 | 2021 |
Роль полікультурних європейських традицій у реформуванні педагогічної освіти Республіки Польща YV Hryshchuk Освітологічний дискурс, 106-118, 2017 | 1 | 2017 |