Підписатись
Гнітецький Євген Віталійович / Ievgen Gnitetskyi / I Gnitetskyi / Євген Гнітецький / Гнітецький Є.В.
Гнітецький Євген Віталійович / Ievgen Gnitetskyi / I Gnitetskyi / Євген Гнітецький / Гнітецький Є.В.
Інші іменаIevgen Gnitetskyi, Євген Гнітецький
National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”
Підтверджена електронна адреса в kpi.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Поведінка споживачів: навч. посіб.
ОВ Зозульов
К.: Знання, 2004
402004
BIG DATA В МАРКЕТИНГУ: ОРІЄНТАЦІЯ НА СПОЖИВАЧА
ЄВ Гнітецький
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський …, 2017
152017
Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційних товарів
КВ Бажеріна, ЄВ Гнітецький
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2010
82010
Світовий досвід функціонування технопарків та особливості їх розвитку в Україні
С Солнцев, Є Гнітецький
Економічний аналіз, 279, 2013
62013
Сутність та взаємозв’язки між базовими категоріями теорії інновацій
ЄВ Гнітецький
Ефективна економіка, 2012
42012
Brand audit: types, approaches, methodologies
O Zozulov, M Globa, I Gnitetskyi
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 6 (2), 86-95, 2022
32022
Інструментарій просування товару на платформі Amazon
АС Шпіляк, ЄВ Гнітецький
Актуальні проблеми економіки та управління, 2018
32018
Розвиток наукових парків на базі університетів США: історико-правовий аспект
ТВ Постригань
Теорія і практика інтелектуальної власності, 32-37, 2017
32017
Інструментарій оцінювання ефективності впровадження інновацій підприємствами в складі технопарку
ЄВ Гнітецький
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2014
22014
Features of functioning of innovative development of enterprises within the frame of technology park
SO Solntsev, IV Gnitetskyi
Бізнес Інформ, 69-74, 2014
22014
Методологія дослідження підходів до формування ціннісних орієнтирів особистості в системі освіти
ЛМ Шульгіна, ЄВ Гнітецький
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022
12022
Як розробники ігор маніпулюють поведінкою споживача
К Фомкіна, І Єгоров, Є Гнітецький
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020
12020
Використання ефекту незавершених гештальтів Зейгарнік в маркетингу
ЄВ Гнітецький, КВ Костянчук
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018
12018
ЕВОЛЮЦІЯ ФОРМ СЕКСУАЛЬНИХ СТИМУЛІВ У РЕКЛАМІ ТА ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИНУЛИ НА ЇХ СПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧАМИ
ЄВ Гнітецький, ОП Грібініченко
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський …, 2017
12017
Специфіка функціонування підприємств та технопарків в Україні
ЄВ Гнітецький
Сумський державний університет, 2014
12014
Specifics of the effectiveness evaluation of the technology park activity
I Gnitetskyi, S Solntsev
12012
Маркетинговий аспект інноваційної діяльності економічних суб'єктів за концепцією сталого розвитку
ЄВ Гнітецький
Інвестиції: практика та досвід, 76-78, 2012
12012
Маркетингові метрики під час проведення бренд-аудиту
МС Глоба, ОВ Зозульов, ЄВ Гнітецький
Економічний простір, 361-371, 2024
2024
«LOOSE AND TIGHT CULTURES» THEORY AS A NEW APPROACH FOR STUDYING CONSUMER BEHAVIOUR
ЄВ Гнітецький, ЛМ Шульгіна, ОС Лимар
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський …, 2023
2023
Маркетинг у метапросторі
ЄВ Гнітецький, СО Лебеденко, ОС Лимар
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 7 (2), 119-136, 2023
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20