Підписатись
Александра Витальевна Яценко
Александра Витальевна Яценко
викладач, к.е.н. кафедри банківської справи, ОНЕУ
Підтверджена електронна адреса в oneu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Кредитна діяльність банків України: проблеми та перспективи розвитку: монографія
ВВ Коваленко
Одеса: Атлант, 2015
182015
Проблеми та шляхи реалізації стратегії клієнтоцентричності банків в умовах глобалізації фінансових ринків
О Яценко
Всеукраїнська науково-практична конференція "Процеси сучасної глобалізації і …, 2013
72013
Перспективи використання стратегії CRM (Customer Relationship Management) на ринку банківських послуг
ОВ Яценко, АВ Яценко, O Yatsenko, ДВ Завадська, ДВ Завадская, Z D
Науковий вісник, 219-228, 2013
7*2013
Суддівський розсуд як засіб забезпечення справедливості судочинства
ОВ Яценко
К.: Академія адвокатури України.–2015.–20 с, 2015
62015
ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ЯК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ БАНКУ З КЛІЄНТАМИ INFORMATION SYSTEMS AS SUPPORT OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN BANKS
ОВ Яценко
Глобальні та національні проблеми економіки, 776-779, 2015
52015
Методики оцінки фінансової цінності клієнта в банківській сфері
ОВ Яценко
Молодий вчений, 53-56, 2015
42015
Features of strategy formation of bank’s customer relationship management
YA Vitalievna
European science review, 165-169, 2015
22015
Аналіз окремих підходів до класифікації взаємовідносин з клієнтами
ОВ Яценко
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і …, 2015
22015
Деякі аспекти моделювання механізму управління в банківській діяльності
О Яценко
V Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми сучасної економіки», 99-103, 2014
2*2014
Проблеми та перспективи використання хмарних технологій в банківській сфері
ОВ Яценко, АВ Яценко, O Yatsenko
І Всеукраїнська заочна науково-практична конференція студентів, аспірантів …, 2014
22014
Роль та сутність місії в управлінні банком
О Яценко
Науковий вісник ОНУ. Економіка., 2014
22014
Взаємовідносини з клієнтами як нематеріальний актив банку
О Яценко
Науковий вісник ХДУ, с.110-113, 2014
22014
Методичні підходи до формування маркетингової стратегії банку
ОВ Яценко, ДС Пашковська
Молодий вчений, 796-800, 2017
12017
Механізм забезпечення взаємодії банків з клієнтами
ОВ Яценко
Яценко Олександра Віталіївна, 0
1
Адміністративні послуги в діяльності органів внутрішніх справ
ОВ Яценко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Юридичні науки …, 2015
2015
Формування умов для розвитку банківської системи
О Яценко
Міжнародна науково-практична конференція «Економічна політика в контексті …, 2014
2014
Особливості використання inbound marketing українськими банками
О Яценко
Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток бухгалтерського обліку …, 2014
2014
Взаємовідносини з клієнтами як ключовий елемент маркетингової стратегії банку
О Яценко
Науково-практична конференція молодих вчених та студентів, присвячена …, 2014
2014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–18