Підписатись
АRS LINGUODIDACTICAE
АRS LINGUODIDACTICAE
Taras Shevchenko National University of Kyiv
Підтверджена електронна адреса в knu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Investigation of writing assessment literacy of Ukrainian University teachers
О Квасова, Т Кавицька, В Осідак
Ars linguodidacticae, 10-17, 2019
72019
Teaching intercultural communicative competence: theoretical background
LI Morska
Ars Linguodidacticae, 12-18, 2018
52018
ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УМІНЬ ЧИТАННЯ Й ПИСЬМА У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ СТУДЕНТАМИ ВЕБ-КВЕСТУ
НЛ Ольга Квасова
АRS LINGUODIDACTICAE, 38-44, 2018
4*2018
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ
АЙ Гордєєва, АВ Конишева, ЛЯ Личко, ВВ Сафонова, ОМ Соловова, ...
ОЛЕСЯ ЛЮБАШЕНКО, ОЛЕНА СУХЕНКО (м. Київ) ЛІНГВОДИДАКТИЧНА КОНТРОЛЬНО …, 2021
32021
Provision of English-medium instruction: trends and issues
О Квасова, К Вестбрук, К Вестбрук
Ars Linguodidacticae, 11-21, 2020
32020
КОНТРОЛЬ ТА ОЦІНЮВАННЯ У НАВЧАННІ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ
ВО Тамара Кавицька
АRS LINGUODIDACTICAE, 45-55, 2018
3*2018
The System of Exercises Tasks to Build the Linguistic Competence in Latin
V Shovkovyi, T Kavytska, T Shovkova
Аrs Linguodidacticae 5, 32-44, 2020
22020
Teaching English monologic oral production to law students: differentiated approach
T Druzhchenko
Аrs Linguodidacticae 2 (1), 76-82, 2018
22018
Development of a writing rating scale for culture-and context-specific educational setting in Ukraine
О Квасова, Т Кавицька, В Осідак, Е Грін
ARS LINGUODIDACTICAE, 25-39, 2022
12022
Навчання академічного письма в екстрених умовах: дослідження навчального потенціалу онлайн-платформ
Т Кавицька, В Дроботун, О Драгінда
ARS LINGUODIDACTICAE, 4-12, 2021
12021
Навчання та оцінювання англійського інтегрованого аудіювання й письма у старшій школі: лінгводидактичні переваги й труднощі
Ю Лавренчук, Т Кавицька
ARS LINGUODIDACTICAE, 25-31, 2021
12021
Формування соціокультурної компетентності засобами коміксів на уроках української мови в середній школі
Л Зязюн, М Дзюба
Ars Linguodidacticae, 53-60, 2021
12021
Система вправ і завдань для формування латинськомовної лінгвістичної компетентності
ТШ В’ячеслав Шовковий, Тамара Кавицька
ARS LINGUODIDACTICAE (МИСТЕЦТВО ЛІНГВОДИДАКТИКИ), 31-43, 2020
1*2020
Lateral Thinking Techniques in Enhancing ESP Skills
TK Olesia Liubashenko
ARS LINGUODIDACTICAE (МИСТЕЦТВО ЛІНГВОДИДАКТИКИ), 22-31, 2020
1*2020
ІНТЕРАКТИВНИЙ СПЕЦКУРС «ІНОЗЕМНА МОВА ПРОФІЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ» ДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ПРОФІЛЬНИХ ШКІЛ ІІІ СТУПЕНЯ: ЗМІСТ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ
ІК Наталія Сорокіна, Людмила Смовженко
АRS LINGUODIDACTICAE, 38-45, 2019
1*2019
СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛІЙСЬКОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
Л Крисак
АRS LINGUODIDACTICAE, 55-63, 2018
12018
ПОЛІЛІНГВАЛЬНА ОСВІТА У НЕЛІНГВІСТИЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
О Хоменко
АRS LINGUODIDACTICAE, 18-28, 2018
12018
ЛІНГВІСТИЧНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ МОТИВАЦІЇ ВТОРИННОЇ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Г Ярова
АRS LINGUODIDACTICAE, 48-56, 2017
12017
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ СОКРАТА У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОГО АРГУМЕНТОВАНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЮРИДИЧНОГО ПРОФІЛЮ
І Заярна
АRS LINGUODIDACTICAE, 44-48, 2017
12017
КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ
ЛС Наталія Сорокіна
АRS LINGUODIDACTICAE, 31-36, 2017
1*2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20