Investigation of writing assessment literacy of Ukrainian University teachers О Квасова, Т Кавицька, В Осідак Ars linguodidacticae, 10-17, 2019 | 7 | 2019 |
Teaching intercultural communicative competence: theoretical background LI Morska Ars Linguodidacticae, 12-18, 2018 | 5 | 2018 |
ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УМІНЬ ЧИТАННЯ Й ПИСЬМА У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ СТУДЕНТАМИ ВЕБ-КВЕСТУ НЛ Ольга Квасова АRS LINGUODIDACTICAE, 38-44, 2018 | 4* | 2018 |
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ АЙ Гордєєва, АВ Конишева, ЛЯ Личко, ВВ Сафонова, ОМ Соловова, ... ОЛЕСЯ ЛЮБАШЕНКО, ОЛЕНА СУХЕНКО (м. Київ) ЛІНГВОДИДАКТИЧНА КОНТРОЛЬНО …, 2021 | 3 | 2021 |
Provision of English-medium instruction: trends and issues О Квасова, К Вестбрук, К Вестбрук Ars Linguodidacticae, 11-21, 2020 | 3 | 2020 |
КОНТРОЛЬ ТА ОЦІНЮВАННЯ У НАВЧАННІ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ВО Тамара Кавицька АRS LINGUODIDACTICAE, 45-55, 2018 | 3* | 2018 |
The System of Exercises Tasks to Build the Linguistic Competence in Latin V Shovkovyi, T Kavytska, T Shovkova Аrs Linguodidacticae 5, 32-44, 2020 | 2 | 2020 |
Teaching English monologic oral production to law students: differentiated approach T Druzhchenko Аrs Linguodidacticae 2 (1), 76-82, 2018 | 2 | 2018 |
Development of a writing rating scale for culture-and context-specific educational setting in Ukraine О Квасова, Т Кавицька, В Осідак, Е Грін ARS LINGUODIDACTICAE, 25-39, 2022 | 1 | 2022 |
Навчання академічного письма в екстрених умовах: дослідження навчального потенціалу онлайн-платформ Т Кавицька, В Дроботун, О Драгінда ARS LINGUODIDACTICAE, 4-12, 2021 | 1 | 2021 |
Навчання та оцінювання англійського інтегрованого аудіювання й письма у старшій школі: лінгводидактичні переваги й труднощі Ю Лавренчук, Т Кавицька ARS LINGUODIDACTICAE, 25-31, 2021 | 1 | 2021 |
Формування соціокультурної компетентності засобами коміксів на уроках української мови в середній школі Л Зязюн, М Дзюба Ars Linguodidacticae, 53-60, 2021 | 1 | 2021 |
Система вправ і завдань для формування латинськомовної лінгвістичної компетентності ТШ В’ячеслав Шовковий, Тамара Кавицька ARS LINGUODIDACTICAE (МИСТЕЦТВО ЛІНГВОДИДАКТИКИ), 31-43, 2020 | 1* | 2020 |
Lateral Thinking Techniques in Enhancing ESP Skills TK Olesia Liubashenko ARS LINGUODIDACTICAE (МИСТЕЦТВО ЛІНГВОДИДАКТИКИ), 22-31, 2020 | 1* | 2020 |
ІНТЕРАКТИВНИЙ СПЕЦКУРС «ІНОЗЕМНА МОВА ПРОФІЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ» ДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ПРОФІЛЬНИХ ШКІЛ ІІІ СТУПЕНЯ: ЗМІСТ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІК Наталія Сорокіна, Людмила Смовженко АRS LINGUODIDACTICAE, 38-45, 2019 | 1* | 2019 |
СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛІЙСЬКОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ Л Крисак АRS LINGUODIDACTICAE, 55-63, 2018 | 1 | 2018 |
ПОЛІЛІНГВАЛЬНА ОСВІТА У НЕЛІНГВІСТИЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ О Хоменко АRS LINGUODIDACTICAE, 18-28, 2018 | 1 | 2018 |
ЛІНГВІСТИЧНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ МОТИВАЦІЇ ВТОРИННОЇ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ Г Ярова АRS LINGUODIDACTICAE, 48-56, 2017 | 1 | 2017 |
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ СОКРАТА У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОГО АРГУМЕНТОВАНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЮРИДИЧНОГО ПРОФІЛЮ І Заярна АRS LINGUODIDACTICAE, 44-48, 2017 | 1 | 2017 |
КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ЛС Наталія Сорокіна АRS LINGUODIDACTICAE, 31-36, 2017 | 1* | 2017 |