Підписатись
Купіна Ірина Олександрівна /  Iryna Kupina
Купіна Ірина Олександрівна / Iryna Kupina
Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
Підтверджена електронна адреса в hnpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Developing learner autonomy via choosing a person’s tducational pathway
N Tuchina, V Borysov, I Podhurska, I Kupina, N Borysenko
Lumen Publishing House, 2020
192020
Адаптація дітей дошкільного та молодшого шкільного віку до навчання в умовах воєнного стану
Н Фроленкова, І Купіна
Перспективи та інновації науки, 2022
102022
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ З УЧНЯМИ З ВАДАМИ МОВЛЕННЯ
ІО Купіна, ІВ Радченя, ЛІ Титаренко
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій …, 2024
62024
Educational discipline “pedagogical skills” as the direction of the project implementation “school of professional growth”(day at school) Theory and Practice of Future Teacher …
L Filatova, L Tkachenko, I Kupina
Edit. IF Prokopenko, IM Trubavina. Prague, OKTAN PRINT sro, 451-462, 2020
42020
Актуальні питання адаптації дітей молодшого шкільного віку до навчання в умовах воєнного стану
ІО Купіна, ІВ Радченя
ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2022
32022
Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів факультету дошкільної освіти
ІО Купіна
Харків. нац. пед. ун-т імені ГС Сковороди, 2018
32018
Фразеологічна вербалізація семантичного поля "граничність" в українській мові
ІО Купіна
ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017
32017
Фразеологічна вербалізація семантичного поля «граничність» в українській мові : автореф.дис : 10.02.01/ Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
ІО Купіна
ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017
3*2017
Неофразеологізми на позначення граничності
ІО Купіна
Лінгвістичні дослідження, 26-33, 2019
22019
Фразеосемантична група як структурна одиниця фразеосемантичного поля
ІО Купіна
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер …, 2016
22016
Супровід куратором патріотичного виховання молоді у ЗВО
ОА Міщенко, ІО Купіна
The 13th International scientific and practical conference “Implementation …, 2022
12022
Формування навичок проєктування навчального заняття в педагогічних закладах
І Купіна, І Радченя
Трансформації в сучасному освітньому просторі: глибинні аспекти розвитку …, 2022
12022
Антропоніми у творах Марії Матіос
КВ Мисик
ГО" Міжнародний центр наукових досліджень"; ГО" Європейська наукова …, 2021
12021
Семантико-прагматичний потенціал неофразеологічних одиниць на позначення граничності
ІО Купіна
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Філологія» 1 …, 2021
12021
Семантична структура фразеологічних одиниць зі значенням «граничність інтенсивності дій людини»
І Купіна
Закарпатські філологічні студії 1 (13), с. 68 – 73, 2020
12020
Теоретичні засади дослідження семантичного поля" граничність"
ІО Купіна, ИА Купина
ORT Publishing (Germany), The Center for Scientific Research" Solution"(Ukraine), 2019
12019
Фразеологічні одиниці як мовні засоби репрезентації категорій простору та часу в семантичному полі Граничність
ІО Купіна
Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія …, 2015
12015
Граничність кількості в семантиці фразеологічних одиниць
IО Купіна
Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія …, 2014
12014
Стилетворча роль фразеологічних одиниць на позначення граничності в тексті: до проблеми постановки питання
ІО Купіна
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Мовознавство, 93-100, 2013
12013
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО В КОНТЕКСТІ ЦИВІЛІЗАЦІЙНИХ ВИКЛИКІВ СУЧАСНОСТІ
ІО Купіна, ІВ Радченя
КЗ «Нікопольський фаховий педагогічний коледж» ДОР», 2024
2024
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20