Підписатись
Natalia Babko
Natalia Babko
Інші іменаБабко Наталя Миколаївна, НМ Бабко, Наталя Бабко
Bohdan Khmelnytsky Melitopol State Pedagogical University
Підтверджена електронна адреса в mspu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб
ІО Сєвідова, ОВ Мандич, ТМ Квятко, НМ Бабко, ІА Романюк
Харків: ХНТУСГ, 2020
41*2020
Поведінка споживача
НМ Бабко, ОВ Мандич, ТМ Квятко, ІО Сєвідова, ІА Романюк
Харків: ХНТУСГ, 2020
38*2020
Суспільні ринкові трансформації: глобальний контекст
ЛА Батюк, ТМ Квятко, НМ Бабко
Вісник Харківського національного технічного університету сільського …, 2018
37*2018
Транснаціоналізація національних економічних систем в умовах глобалізації
ЛА Батюк, ТМ Квятко
Вісник Харківського національного технічного університету сільського …, 2019
36*2019
Рекламний менеджмент: навч. посібник
ІА Романюк, ОВ Мандич, ІО Сєвідова, НМ Бабко, ТМ Квятко
Харків: ХНТУСГ, 2020
30*2020
Risk managmant in the sphere of state economic security provision using the example of professionsl liability insurance
N Babko, O Fiier, O Arefieva, I Miahkykh, S Kuskova, ...
Risk management in the sphere of state economic security provision using …, 0
23*
Маркетингові дослідження
ТМ Квятко, ОВ Мандич, ІО Сєвідова, НМ Бабко, ІА Романюк, ...
Харків: ХНТУСГ, 2020
22*2020
Strategic analysis of export activities of enterprises to ensure sustainable development
E Pakhucha, N Babko, T Bilousko, R Bilousko, S Vynohradenko, O Azizov
European Journal of Sustainable Development, 2021
202021
Investigating the impact of structural changes: the socio-economic security framework
E Pakhucha, IO Sievidova, I Romaniuk, T Bilousko, SO Tkachenko, ...
European Journal of Sustainable Development.-2023.-Vol. 12, N. 1.-P. 180-198, 2023
162023
Особливості маркетингових комунікацій в інформаційних мережах
НМ Бабко, ІВ Науменко, СІ Співак
15*2020
Маркетингове управління: особливості імплементації в систему менеджменту аграрних підприємств
НМ Бабко, СМ Калініченко, АВ Микитась, ЛС Харчевнікова
ХНТУСГ, 2019
15*2019
Особливості маркетингової діяльності компаній в умовах пандемії коронавірусу
НМ Бабко, ТМ Квятко, ВВ Дузькрятченко, АВ Микитась
Університетські наукові записки, 2020
13*2020
Механізм формування ідеї для стратегічного маркетингу суб’єктів агробізнесу
НМ Бабко, АВ Микитась, ІВ Науменко
ХНТУСГ, 2019
13*2019
Features of formation of incomes of agricultural enterprises in the conditions of market economy
NM Babko
Zbirnyk naukovykh pratsʹ Tavriysʹkoho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho …, 2012
12*2012
Features of digital globalization in conditions of modern challenges. Mechanisms for ensuring innovative development of entrepreneurship: monograph
N Babko, O Mandych, T Duiunova
Tallinn: Teadmus OÜ, 27-38, 2022
92022
Current trends in branding development
N Babko, O Mandych, A Mykytas
Luxembourg, 2021
92021
Section 2 financial and economic issues of society development in the turbulence conditions
I Romaniuk, N Babko, T Kviatko
Topical issues of society development in the turbulence conditions, 138, 2020
72020
DIGITAL TRANSFORMATION AND NEW COMMUNICATIONS AS A PLATFORM FOR SUSTAINABLE BUSINESS DEVELOPMENT
O MANDYCH, N BABKO, M LYSHENKO, L KHARCHEVNIKOVA
Modeling the development of the economic systems, 2022
62022
Ретроспективний аналіз інфляційних процесів
НМ Бабко
Вісник ХНТУСГ : Економічні науки, 67-73, 2012
6*2012
Creating a brand as the initial stage of branding
N Babko, O Mandych, A Mykytas
Budapest, 2021
52021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20