Творчий потенціал особистості і його реалізація в умовах трансформації суспільства ІЛ Шпачинський Режим доступу: http://librar. org. ua/sections_load. php, 2006 | 17 | 2006 |
Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти І ШПАЧИНСЬКИЙ Вища освіта України, 46-51, 2020 | 2 | 2020 |
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ЛЯЛЬКОТЕРАПІЇ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ О Скороход, І Шпачинський Молодий вчений, 181-184, 2021 | 1 | 2021 |
ОСОБЛивОСТІ геРМеневТики як ФІЛОСОФСькОї кОнцепцІї хх СТ. А Бакреу, І Шпачинський Молодий вчений, 247-250, 2019 | 1 | 2019 |
Морально-етичні проблеми клонування людини І Шпачинський, Л Печенюк Молодий вчений, 203-205, 2018 | 1 | 2018 |
Творческий потенциал личности в условиях трансформационных изменений в обществе ІЛ Шпачинський Вісник Одеського національного університету. Психологія 16 (11-2), 169-174, 2011 | 1 | 2011 |
ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ А Іванченко, Ю Кулакова, І Шпачинський Молодий вчений, 37-41, 2023 | | 2023 |
ФІЛО ОФ ЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗА АДИ ВИКОРИ ТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ А Іванченко, ЮО Кулакова, ДД Моісеєнко, ІЛ Шпачинський Young 118 (6), 2023 | | 2023 |
ВПЛИВ МУЗИКИ НА РОЗВИТОК ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СУЧАСНОЇ МОЛОДІ О Богатєнкова, В Жирун, Д Попіль, І Шпачинський Молодий вчений, 51-56, 2023 | | 2023 |
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПІДПРИЄМЛИВОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ А Яхновська, К Єрошенко, І Шпачинський Молодий вчений, 58-63, 2023 | | 2023 |
Щодо критеріїв оцінки при дистанційному навчанні ІЛ Шпачинський Видавничий дім «Гельветика», 2023 | | 2023 |
Метод кейсів в філософії ІЛ Шпачинський Видавничий дім «Гельветика», 2022 | | 2022 |
ГЕРМЕНЕВТИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ОБРАЗІВ ЕПОХИ ПОСТМОДЕРНІЗМУ В СУЧАСНІЙ АМЕРИКАНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ І Шпачинський, Т Іванченко Молодий вчений, 136-139, 2021 | | 2021 |
ФІЛОСОФСЬКІ АСПЕКТИ ДИДАКТИЧНОЇ СИСТЕМИ ВАСИЛЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА СУХОМЛИНСЬКОГО К Гавриш, І Шпачинський Молодий вчений, 134-139, 2021 | | 2021 |
КАТЕГОРІЯ «ЗНАННЯ» В АБРИСІ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ І Шпачинський, К Гулямова Молодий вчений, 256-260, 2021 | | 2021 |
Завдання для контролю та перевірки самостійної роботи студентів з «Філософії»(для дистанційної форми навчання, ступінь бакалавр) ТВ Куриленко, ІЛ Шпачинський МНУ ім. ВО Сухомлинського, 2021 | | 2021 |
ДЕЯКІ АСПЕКТИ «ФІЛОСОФСЬКО-СЕМАНТИЧНОГО» ХАРАКТЕРУ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ О Баликіна, І Шпачинський Молодий вчений, 35-39, 2020 | | 2020 |
МЕДІАФІЛОСОФІЯ: ДЕЯКІ АСПЕКТИ ФІЛОСОФСЬКОГО ОСМИСЛЕННЯ ПОНЯТТЯ «МЕДІА» І Шпачинський, К Воронюк Молодий вчений, 251-254, 2020 | | 2020 |
ІНТЕГРОВАНИЙ ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО СВІТОГЛЯДУ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ К Кутержинська, І Шпачинський Молодий вчений, 264-267, 2020 | | 2020 |
Методичні рекомендації до курсу «Світова культура» ІЛ Шпачинський МНУ імені ВО Сухомлинського, 2020 | | 2020 |