Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики засобами моделювання ЯБ Сікора Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2010 | 61 | 2010 |
Особливості укладання договору страхування (на прикладі договору майнового страхування) О Гринюк Юридичний журнал, 98-103, 2006 | 9 | 2006 |
Методика навчання природознавства в старшій школі: методичний посібник КЖ Гуз, ОС Гринюк, ВР Ільченко, ОГ Ільченко, АХ Ляшенко, ... ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018 | 6 | 2018 |
Формування природничо-наукової компетентності учнів в умовах інтеграції змісту біологічного компонента цілісної природничо-наукової освіти ОС Гринюк Технології інтеграції змісту освіти: зб. наук. праць за матеріалами міжнар …, 2013 | 5 | 2013 |
Формування екологічної складової наукової картини світу учнів та екологічної компетентності ОС Гринюк Технології інтеграції змісту освіти, 187-199, 2018 | 4 | 2018 |
Реалізація міжпредметних зв’язків засобами шкільного підручника біології ОС Гринюк Проблеми сучасного підручника, 165-174, 2014 | 4 | 2014 |
Теоретико-методичні засади інтеграції природничо-наукової освіти в основній школі ВР Ільченко, КЖ Гуз, ОГ Ільченко, ВС Коваленко, ЛМ Рибалко, ... Видавничий дім" Сам", 2017 | 3 | 2017 |
Підручник «Біологія та екологія» як засіб формування екологічної складової наукової картини світу в старшокласників О Гринюк Проблеми сучасного підручника, 134-143, 2018 | 2 | 2018 |
Шкільний підручник з природознавства як засіб інтеграції знань та формування дослідницьких умінь старшокласників ОС Гринюк Проблеми сучасного підручника, 92-99, 2016 | 2 | 2016 |
Підручники для 5–6 класів в аспекті формування природничо-наукової картини світу, образу світу учнів В Ільченко, О Ільченко, О Гринюк Проблеми сучасного підручника, 99-109, 2021 | 1 | 2021 |
Дослідницька діяльність учнів у процесі навчання природознавства в старшій школі як умова формування їх творчої активності ОС Гринюк " Проблеми організації дослідно-експериментальної діяльності в галузі …, 2015 | 1 | 2015 |
Використання методу проектів на уроках природознавства в старшій школі як умова ефективного навчання учнів ОС Гринюк Науково-методичне забезпечення навчання природознавства в старшій школі, 181-185, 2015 | 1 | 2015 |
Лучні представники айстрових рослин та їх використання в житті ЛД Орлова, ТС Двірна, ОС Гринюк, ТЮ Скакун | 1 | 2007 |
ЕКОЛОГІЧНА І ВАЛЕОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНОСТІ: ТОЧКИ ПЕРЕТИНУ О Гринюк, Д Єрмакова, О Колонькової, І Кореневої, Н Куриленка, ... Редакційна колегія, 188, 2023 | | 2023 |
ТЕРМІНОЛОГІЧНО-ТЕМАТИЧНЕ ПОЛЕ “BESTEUERUNG” TERMINOLOGISCH-THEMATISCHES FELD „BESTEUERUNG “ ОА Охріменко ФІЛОЛОГІЧНІ СТУДІЇ, 93, 2022 | | 2022 |
НОВІ ПОДАТКОВІ ОБМЕЖЕННЯ: ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ СВ Скрипник, ОА Юрченко, ОІ Гринюк Наукові перспективи, 2022 | | 2022 |
Перспективність досвіду виховання екологічної культури молоді Швеції для освіти в Україні ОС Гринюк Крок, 2021 | | 2021 |
Інтеграція змісту природничо-наукової освіти в 5–6 класах як умова формування наукової картини світу учнів ОС Гринюк ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2021 | | 2021 |
STEM-освіта на уроках природничих дисциплін як умова формування творчого мислення учнів ОС Гринюк Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021 | | 2021 |
Інтегроване навчання як засіб розкриття творчого потенціалу обдарованих дітей ОС Гринюк О-13 Обдаровані діти–скарб нації: матеріали ІІ Міжнародної науково …, 2021 | | 2021 |