Підписатись
Гринюк Оксана Сергіївна
Гринюк Оксана Сергіївна
Науковий співробітник відділу інтеграції змісту загальної середньої освіти Інституту педагогіки
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики засобами моделювання
ЯБ Сікора
Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2010
612010
Особливості укладання договору страхування (на прикладі договору майнового страхування)
О Гринюк
Юридичний журнал, 98-103, 2006
92006
Методика навчання природознавства в старшій школі: методичний посібник
КЖ Гуз, ОС Гринюк, ВР Ільченко, ОГ Ільченко, АХ Ляшенко, ...
ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018
62018
Формування природничо-наукової компетентності учнів в умовах інтеграції змісту біологічного компонента цілісної природничо-наукової освіти
ОС Гринюк
Технології інтеграції змісту освіти: зб. наук. праць за матеріалами міжнар …, 2013
52013
Формування екологічної складової наукової картини світу учнів та екологічної компетентності
ОС Гринюк
Технології інтеграції змісту освіти, 187-199, 2018
42018
Реалізація міжпредметних зв’язків засобами шкільного підручника біології
ОС Гринюк
Проблеми сучасного підручника, 165-174, 2014
42014
Теоретико-методичні засади інтеграції природничо-наукової освіти в основній школі
ВР Ільченко, КЖ Гуз, ОГ Ільченко, ВС Коваленко, ЛМ Рибалко, ...
Видавничий дім" Сам", 2017
32017
Підручник «Біологія та екологія» як засіб формування екологічної складової наукової картини світу в старшокласників
О Гринюк
Проблеми сучасного підручника, 134-143, 2018
22018
Шкільний підручник з природознавства як засіб інтеграції знань та формування дослідницьких умінь старшокласників
ОС Гринюк
Проблеми сучасного підручника, 92-99, 2016
22016
Підручники для 5–6 класів в аспекті формування природничо-наукової картини світу, образу світу учнів
В Ільченко, О Ільченко, О Гринюк
Проблеми сучасного підручника, 99-109, 2021
12021
Дослідницька діяльність учнів у процесі навчання природознавства в старшій школі як умова формування їх творчої активності
ОС Гринюк
" Проблеми організації дослідно-експериментальної діяльності в галузі …, 2015
12015
Використання методу проектів на уроках природознавства в старшій школі як умова ефективного навчання учнів
ОС Гринюк
Науково-методичне забезпечення навчання природознавства в старшій школі, 181-185, 2015
12015
Лучні представники айстрових рослин та їх використання в житті
ЛД Орлова, ТС Двірна, ОС Гринюк, ТЮ Скакун
12007
ЕКОЛОГІЧНА І ВАЛЕОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНОСТІ: ТОЧКИ ПЕРЕТИНУ
О Гринюк, Д Єрмакова, О Колонькової, І Кореневої, Н Куриленка, ...
Редакційна колегія, 188, 2023
2023
ТЕРМІНОЛОГІЧНО-ТЕМАТИЧНЕ ПОЛЕ “BESTEUERUNG” TERMINOLOGISCH-THEMATISCHES FELD „BESTEUERUNG “
ОА Охріменко
ФІЛОЛОГІЧНІ СТУДІЇ, 93, 2022
2022
НОВІ ПОДАТКОВІ ОБМЕЖЕННЯ: ВПЛИВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
СВ Скрипник, ОА Юрченко, ОІ Гринюк
Наукові перспективи, 2022
2022
Перспективність досвіду виховання екологічної культури молоді Швеції для освіти в Україні
ОС Гринюк
Крок, 2021
2021
Інтеграція змісту природничо-наукової освіти в 5–6 класах як умова формування наукової картини світу учнів
ОС Гринюк
ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2021
2021
STEM-освіта на уроках природничих дисциплін як умова формування творчого мислення учнів
ОС Гринюк
Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021
2021
Інтегроване навчання як засіб розкриття творчого потенціалу обдарованих дітей
ОС Гринюк
О-13 Обдаровані діти–скарб нації: матеріали ІІ Міжнародної науково …, 2021
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20