Підписатись
Ковінько (Танасійчук) Олена Миколаївна / Kovinko (Tanasiichuk) Alona
Ковінько (Танасійчук) Олена Миколаївна / Kovinko (Tanasiichuk) Alona
доцент кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
Підтверджена електронна адреса в vtei.com.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності підприємств
СВ Ковальчук, ОМ Ковінько, ІВ Лісовський
Маркетинг і цифрові технології 2 (1), 55-73, 2018
272018
Фармацевтичний ринок України як рушійний важіль розвитку економіки
ОМ Ковінько, АІ Стахова, АП Вовк
Видавничий дім «Гельветика», 2017
212017
Сутність та зміст стратегії диверсифікації підприємств при виході на зовнішній ринок
ОМ Ковінько
Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки …, 2014
162014
Маркетинг в умовах міжнародної диверсифікації бізнес–діяльності
ОМ Ковінько
Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, 2017
152017
Особливості сучасних маркетингових технологій в управлінні підприємством
ОМ Ковінько, ТГ Пасічник
Молодий вчений, 647-650, 2017
122017
Міжнародні ринки аграрної продукції
О Ковінько
Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 65–76-65–76, 2016
102016
Управління брендом у системі управління маркетинговою діяльністю підприємства
ОМ Ковінько, ДВ Оголь, НО Шевченко
Глобальні та національні проблеми економіки, 368-372, 2017
92017
Стан та перспективи розвитку ринку сиру в Україні в умовах глобалізації
ОМ Ковінько, СМ Панькова
Економіка та суспільство, 41, 2019
82019
Інформаційні технології у маркетингу
ОМ Ковінько, ЄВ Лояніч
Глобальні та національні проблеми економіки.–2015 6, 366-368, 2015
72015
Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства–суб’єкта ЗЕД
ОМ Ковінько, СТ Колеснік
Питання сучасної науки і освіти: Матеріали VII міжнародної науково …, 2011
72011
Маркетинговий механізм управління підприємствами в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу
ОМ Ковінько
автореф. дис. Економіка та управління підприємствами, док. екон. наук.: 08 …, 2018
62018
Зовнішньоекономічна діяльність аграрних підприємств
О Ковінько
Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 40–54-40–54, 2016
62016
Маркетинг інвестицій регіонального розвитку
ВМ Бондаренко, ОМ Ковінько, КЮ Соколюк
Монографія. Вінниця, 2018
52018
Формування маркетингового механізму розвитку підприємства
НЮ Буга, ОМ Ковінько, Д Шамалюк
Економіка та управління підприємствами, 250-254, 2017
52017
Сучасний стан та перспективи розвитку ринку друкованої реклами в Україні
ОМ Ковінько, НМ Павлюк, ТВ Топчій
Економіка та суспільство, 209, 2016
52016
Формування теорії маркетингових досліджень міжнародних ринків
ОМ Ковінько
Ефективна економіка: електронне наукове фахове видання Дніпропетровського …, 2015
52015
Системный подход к маркетинговому планированию коммуникационной деятельности предприятия
ЕН Ковинько, КЮ Соколюк, ВД Бомко
ИКОНОМИЧЕСКИТЕ ПЕРСПЕКТИВИВ ГЛОБАЛЬНАТА КРИЗА, 310-317, 2015
52015
Управління брендами у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств
ОМ Ковінько, СВ Ковальчук, НО Шевченко
Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Логістика …, 2018
42018
Методологічні основи розробки маркетингової концепції розвитку підприємств
ОМ Ковінько, ЕН Ковинько, ВВ Пятковский
42016
Маркетинг в умовах глобалізації економічної діяльності
ОМ Ковінько
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 43-47, 2015
42015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20