Педагогіка вищої школи: теорія, практика, історія: навч. посіб ВА Гладуш, ГІ Лисенко Дніпропетровськ: Акцент ПП 416, 5, 2014 | 117 | 2014 |
Педагогіка вищої школи: теорія, практика, історія ВА Гладуш, ГІ Лисенко Акцент, 2014 | 76 | 2014 |
До питання формування професійної компетентності педагога інклюзивного закладу ВА Гладуш, ЯЮ Баранець Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2015 | 14 | 2015 |
Післядипломна педагогічна освіта дефектологів в Україні: теорія і практика ВА Гладуш Пороги, 2013 | 12 | 2013 |
Педагогiка вищої школи: теорiя, практика, iсторiя. Навч. посiб ВА Гладуш, ГI Лисенко | 9 | 2014 |
Теорія і практика післядипломної педагогічної освіти дефектологів в Україні (друга половина ХХ-початок ХХІ століття) ВА Гладуш НПУ імені МП Драгоманова, 2013 | 8 | 2013 |
Розвиток теорії логопедії в Україні: історичний аспект ВА Гладуш Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 442-450, 2014 | 6 | 2014 |
Післядипломна освіта дефектологів на базі обласних лікарськопедагогічних кабінетів ВА Гладуш Зб. наук. праць Бердянського держ. пед. ун-ту (Педагогічні науки).–Бердянськ …, 2011 | 6 | 2011 |
Шляхи вдосконалення професійної підготовки логопедів в Україні (1960-ті рр.) ВА Гладуш | 5 | 2014 |
Особливості формування іміджу професії корекційного педагога В Гладуш Імідж сучасного педагога, З-7, 2014 | 5 | 2014 |
Особливості післядипломної освіти педагогів спеціальних навчально-виховних закладів у розвинених країнах Європи ВА Гладуш Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 46-55, 2012 | 5 | 2012 |
Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької республіки В Шилонова, В Кляйн, В Гладуш Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки), 240-257, 2019 | 4 | 2019 |
Інклюзивний освітній процес і волонтерство: досвід співпраці ВА Гладуш Електронне фахове наукове видання «Народна освіта, 2014 | 4 | 2014 |
Рівень післядипломної освіти учителя-дефектолога: історія, сучасний стан ВА Гладуш НПУ імені МП Драгоманова, 2012 | 4 | 2012 |
Заочне й очно-заочне навчання як форми післядипломної освіти дефектологів в Україні в повоєнні роки ВА Гладуш Педагогічна освіта: теорія і практика, 19-26, 2011 | 4 | 2011 |
Особливості формування іміджу професії психолога у студентів ВНЗ [Електронний ресурс] ВА Гладуш, ОЛ Лобойко ВА Гладуш, ОЛ Лобойко, 2009 | 4 | 2009 |
Застосування цифрових технологій у дистанційному педагогічному оцінюванні здобувачів вищої освіти V Šilonová, E Dolinská, V Hladush, T Makhynia, O Bench, M Dudek Information Technologies and Learning Tools 82 (2), 243-265, 2021 | 3 | 2021 |
Шкільний спеціальний педагог в середовищі дитячого садку Словацької Республіки В Шилонова, В Кляйн, В Гладуш Україна. Здоров'я нації, 130–134-130–134, 2019 | 3 | 2019 |
Формування діагностико-прогностичної компетентності магістра спеціальної освіти В Гладуш, В Кляйн, В Шилонова Україна. Здоров’я нації, 26, 2019 | 3 | 2019 |
Тенденції розвитку теорії і практики післядипломної освіти дефектологів в Україні (1950–1990 рр.) ВА Гладуш Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2012 | 3 | 2012 |