Підписатись
Альона Лисюк
Альона Лисюк
Київський кооперативний інститут бізнесу і права, кафедра обліку і оподаткування
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Правове регулювання рекламної діяльності: зарубіжний досвід та національні перспективи
КВ Романчук, АВ Лисюк
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу …, 2011
222011
Інтелектуальний капітал як чинник збільшення вартості підприємства
НО Кравчук
82017
Класифікація витрат на рекламу: обліковий аспект
АВ Лисюк
«Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, 66-73, 2011
32011
Документальне забезпечення витрат на рекламу суб’єкта господарювання
НА Остап’юк, АВ Лисюк
Економіка: реалії часу, 58-63, 2013
22013
Організація бухгалтерського обліку у рекламному агенстві: трансформація в сучасних умовах господарювання
АВ Лисюк
Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія …, 2013
22013
Методика підготовки суб’єктів аудиторської діяльності до зовнішнього контролю якості аудиторських послуг
ОЕ Лубенченко, АВ Лисюк
Статистика України, 116-130, 2020
12020
Ризики субєктів господарювання та аудит зовнішньоекномічної дільності
ОЕ Лубенченко, АВ Лисюк
Міжнародний науковий журнал Інтернаука. Серія: Економічні науки, 68-74, 2017
12017
Бухгалтерський облік операцій з рекламними продуктами: особливості організації у рекламного агентства
АВ Лисюк
Економіка: реалії часу, 242-247, 2015
12015
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу Випуск 1 (39)–2018 ЗМІСТ
ЮІ Бойко, ІМ Вигівська, ВК Макарович, ЕО Сіра, НГ Виговська, ІВ Саух, ...
1
Methodology for Preparation of Audit Entities to External Control of the Quality of Audit Services
ОY Lubenchenko, АV Lysiuk
Statistics of Ukraine 88 (1), 116-130, 2020
2020
Особливості обліку рекламних продуктів в умовах розвитку інформатизації суспільства: класифікаційний підхід
АВ Лисюк
ТНЕУ, 2020
2020
РИСКИ СУБЪЕКТОВ ХОЗЯЙСТВОВАНИЯ И АУДИТ ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
ОЕ Лубенченко, АВ Лисюк
Міжнародний науковий журнал Інтернаука. Серія: Економічні науки, 65-71, 2017
2017
УЧЕТНО-НОРМАТИВНЫЙ АСПЕКТ СОЦИАЛЬНОЙ РЕКЛАМЫ: ПУТИ УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ
АВ Лисюк
Міжнародний науковий журнал Інтернаука. Серія: Економічні науки, 59-64, 2017
2017
Лисюк Альона Василівна
АВ Лысюк
МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВИЙ ЖУРНАЛ «ІНТЕРНАУКА»., 59, 2017
2017
Обліково-нормативний аспект соціальної реклами: шляхи удосконалення
АВ Лисюк
Міжнародний науковий журнал Інтернаука. Серія: Економічні науки, 62-67, 2017
2017
ОБЛІКОВЕ ВІДОБРАЖЕННЯ ДОХОДІВ РЕКЛАМНИХ АГЕНТСТВ ВІДПОВІДНО ДО ПОЛОЖЕНЬ МСФЗ
АВ Лисюк
MODERN FOUNDATION FOR HUMAN DEVELOPMENT, 193, 2016
2016
Методическое обеспечение учетного отражения операций с рекламными продуктами у рекламодателя: влияние договорного процесса
АВ Лисюк
Экономика: реалии времени, 242-248, 2014
2014
Методичне забезпечення облікового відображення операцій з рекламними продуктами у рекламодавця: вплив договірного процесу
АВ Лисюк
Экономика: реалии времени, 242-248, 2014
2014
Документування операцій з рекламними продуктами в рекламному агентстві: особливості формування технічної складової організації бухгалтерського обліку
АВ Лисюк
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер …, 2014
2014
ОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ВИТРАТ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ВИРОБНИЦТВОМ РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ: ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ АСПЕКТ
АВ Лисюк
ЖДТУ, 2013
2013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20