Суб’єкт-суб’єктні відносини як основа реалізації сучасної парадигми вищої освіти в Україні АВ Хоменко Збірник наукових праць ПНПУ імені В.Г.Короленка. Педагогічні науки, 66-75, 2015 | 16* | 2015 |
Формування особистісно орієнтованих відносин учителя й учнів у виховному процесі загальноосвітньої школи першого ступеня АВ Хоменко Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова, 2006 | 14 | 2006 |
Суб'єктність як провідний принцип виховання особистості АВ Хоменко Збірник наукових праць ПНПУ імені В.Г.Короленка. Педагогічні науки, 16-23, 2013 | 11* | 2013 |
Полісемантичність поняття парадигма у теорії науково-педагогічного знання А Хоменко Збірник наукових праць ПНПУ імені В.Г.Короленка. Педагогічні науки, 26-35, 2016 | 10 | 2016 |
Національне виховання особистості у педагогічній спадщині М.Д.Леонтовича АВ Хоменко Збірник наукових праць ПНПУ імені В.Г.Короленка. Педагогічні науки, 58-65, 2014 | 6 | 2014 |
Фасилітація як феномен гуманних відносин учителя й молодшого школяра АВ Хоменко Збірник наукових праць БДПУ. Педагогічні науки, 56-63, 2009 | 6* | 2009 |
Парадигма виховання як базовий методологічний конструкт педагогічної науки АВ Хоменко Збірник наукових праць ПНПУ імені В.Г.Короленка. Педагогічні науки, 58-66, 2014 | 5 | 2014 |
Особистісна фасцинація як компонент підготовки викладача-тьютора АВ Хоменко Збірник наукових праць ПНПУ імені В.Г.Короленка. Педагогічні науки, 53-58, 2011 | 3 | 2011 |
Підготовка майбутнього вчителя до формування суб’єкт-суб’єктних виховуючих відносин з учнями АВ Хоменко Педагогічні науки, 140-147, 2021 | 2 | 2021 |
Студентоцентризм як принцип модернізації виховного процесу вищої школи АВ Хоменко Людина, природа, техніка у XXI столітті: матер. Міжнар. науково-практ …, 2016 | 2* | 2016 |
Теоретико-методичні засади міжособистісного взаєморозуміння системі "викладач-студент" АВ Хоменко Дидаскал, 181-187, 2011 | 2 | 2011 |
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАННЯ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ПРАКТИКИ АВ Хоменко Інновації у вищій школі: перспективи розвитку. Зб. мат. V Міжнар. наук …, 2021 | 1* | 2021 |
СВІТОГЛЯДНІ УЗАГАЛЬНЕННЯ ЯК ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ВИХОВАННЯ A KHOMENKO Педагогічні науки, 8-15, 2020 | 1 | 2020 |
Людиноцентричний підхід як засіб реалізації сучасної парадигми виховання АВ Хоменко Дидаскал, 29-34, 2017 | 1 | 2017 |
ПАРАДИГМА ВИХОВАННЯ ЯК ДИСЦИПЛІНАРНА МАТРИЦЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ Й ПРАКТИКИ А Хоменко Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць / Кам’янець …, 2016 | 1 | 2016 |
Проблема професійної компетентності вчителя у творчості видатних педагогів Полтавщини А Хоменко, Т Заливча Збірник наукових праць ПНПУ імені В.Г.Короленка. Педагогічні науки, 126-132, 2013 | 1 | 2013 |
Індивідуально-гуманістичний підхід у вихованні особистості АВ Хоменко Збірник наукових праць ПНПУ імені В.Г.Короленка. Педагогічні науки, 29-36, 2013 | 1 | 2013 |
Професійна компетентність учителя в контексті духовно-моральної парадигми виховання Г. Ващенка АВ Хоменко Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки, 16-23, 2009 | 1 | 2009 |
The flexibility of a higher education teacher as an invariant of professional competence A Khomenko Pedagogical Sciences 1 (6), 155-161, 2023 | | 2023 |
Тенденції виховання особистості в контексті феномену глобалізації ХА Василівна Дидаскал: Часопис. Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка., 100-104, 2023 | | 2023 |