Підписатись
Інтегровані комунікації / Integrated Communications
Інтегровані комунікації / Integrated Communications
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Сучасні інформаційні війни в мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник
ОВ Курбан
Київ: ВІКНУ, 286, 2016
1042016
Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі
С Курбан
Інтегровані комунікації, 31-36, 2016
82016
Особливості роботи бібліотек в умовах карантину: огляд вітчизняного та світового досвіду
Н Терещенко
Інтегровані комунікації, 59-66, 2020
72020
Формування видавничого напряму української інклюзивної літератури як новітнього тренду розвитку видавничої справи
О Осмоловська
Інтегровані комунікації, 27-32, 2017
72017
Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків
МВ Маркова, АР Марков
Інтегровані комунікації, 73-85, 2016
72016
Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів
О Курбан
Інтегровані комунікації, 43-48, 2016
72016
Роль бібліотерапії в соціально-психологічній адаптації дітей та підлітків у новітніх умовах
М Цюра
Інтегровані комунікації, 58-64, 2017
62017
Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку
С Курбан
Інтегровані комунікації, 21-27, 2017
52017
Практико-орієнтоване навчання під час підготовки бакалаврів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Г Горбенко
Інтегровані комунікації, 80-86, 2017
52017
Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки
НМ Вернигора
Інтегровані комунікації, 55-59, 2016
52016
Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній есперимент чи вимога сьогодення
СМ Вернигора
Інтегровані комунікації, 18-22, 2016
52016
Інтернет-мем як інтелектуальний продукт колективної творчості інтернет-користувачів
К Сосєдко
Інтегровані комунікації, 117-122, 2019
42019
Соціальна відповідальність медіа як ефективний результат «журналістики рішень»
О Гондюл
Інтегровані комунікації, 14-24, 2019
42019
Методика проведення інтерв’ю у форматі соціального ток-шоу «Говорить Україна»
Л Петрина
Інтегровані комунікації, 84-88, 2017
42017
Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти
Т Гузенко
Інтегровані комунікації, 14-20, 2016
42016
Тропи візуального тексту мас-медіа
ЛГ Масімова
Інтегровані комунікації, 60-65, 2016
42016
Основні моделізв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері
ЄО Кияниця
Інтегровані комунікації, 36-42, 2016
42016
Медіа-середовище сучасної бібліотеки
A Boiaryn
Інтегровані комунікації, 33-40, 2018
32018
Особливості й умови діяльності книжкових видавництв України у сучасному медіапросторі
ТС Єжижанська
Інтегровані комунікації= Integrated communications, 20-26, 2018
32018
PR-комунікації видавництв як об’єкт наукової рецепції
Т Єжижанська
Інтегровані комунікації, 35-43, 2017
32017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20