Філософсько-педагогічні аспекти розвитку освіти дорослих у сша і канаді ОО Теренко Рекомендовано до друку рішенням Відділенням професійної освіти і освіти …, 2018 | 2 | 2018 |
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ АНДРАГОГІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ ДЛЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У США І КАНАДІ О Теренко Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy …, 2018 | 2 | 2018 |
РЕАЛІЗАЦІЯ АНДРАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У США І КАНАДІ ОО Теренко Редакційна колегія: АА Сбруєва–доктор педагогічних наук, професор …, 2020 | 1 | 2020 |
МОДЕЛЬ КОМПАРАТИВНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У США І КАНАДІ О Теренко Рекомендовано до друку ухвалою вченої ради факультету міжнародних відносин …, 2020 | 1 | 2020 |
Становлення та розвиток формування громадянських та соціальних компетентностей у контексті розвитку освіти дорсолих у розвинених країнах північної Америки: історичнийй аспект O Terenko ScienceRise: Pedagogical Education, 9-13, 2019 | 1 | 2019 |
Роль міжнародних і національних організацій у формуванні стратегії розвитку освіти дорослих у країнах Північної Америки O Terenko Естетика і етика педагогічної дії, 20-28, 2019 | 1 | 2019 |
ПРАКТИКООРІЄНТОВАНІСТЬ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У США І КАНАДІ О Теренко Редакційна колегія: АА Сбруєва–доктор педагогічних наук, професор …, 2019 | 1 | 2019 |
Парадигми освіти дорослих у США і Канаді О Теренко Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 71-75, 2019 | 1 | 2019 |
Законодавче забезпечення освіти дорослих у США і Канаді: порівняльний аналіз ОО Теренко Вісник Національного університету Чернігівський колегіум імені ТГ Шевченка …, 2019 | 1 | 2019 |
Учитель: виміри професійного становлення і міжнародної освіти ОС Товканець, Р Бернатова, Н Авшенюк, Л Костіна, О Крушевська, ... Редакційно-видавничий центр МДУ, 2019 | 1 | 2019 |
Роль освіти дорослих в економічній та соціальній адаптації мігрантів у США і Канаді 191 О Теренко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 191-201, 2019 | 1 | 2019 |
Базові категорії неформальної освіти дорослих ОО Теренко Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького …, 2018 | 1 | 2018 |
Історична ретроспектива розвитку освіти дорослих у Канаді О Теренко РОЗДІЛ І. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ …, 2018 | 1 | 2018 |
ІНТЕГРАЦІЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ У СИСТЕМІ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ КАНАДИ ОО Теренко БЪДЕЩИТЕ ИЗСЛЕДВАНИЯ-2018, 81, 2018 | 1 | 2018 |
Синергетичний ефект соціального партнерства в освіті дорослих: північно-американський досвід ОО Теренко Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2018 | 1 | 2018 |
Екстраполяція північноамериканського досвіду розвитку освіти дорослих у вітчизняний освітній простір О Теренко Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи 1 (14), 162-171, 2018 | 1 | 2018 |
Спільні та відмінні тенденції розвитку освіти дорослих у США і Канаді у другій половині ХХ століття ОО Теренко Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького …, 2018 | 1 | 2018 |
Північноамериканський досвід визнання результатів неформальної та інформальної освіти дорослих О Теренко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 48-58, 2018 | 1 | 2018 |
Законодавчі засади розвитку неформальної освіти дорослих у розвинених англомовних країнах у другій половині ХХ–на початку ХХІ століття ОО Теренко Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього …, 2017 | 1 | 2017 |
Валідація результатів освіти дорослих у Канаді О Теренко РОЗДІЛ І. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ …, 2017 | 1 | 2017 |