Кафедра экономической кибернетики и маркетингового менеджмента
Кафедра экономической кибернетики и маркетингового менеджмента
NTU "Kharkiv Polytechnic Institute", Department of Economic Cybernetics and Marketing Management
Підтверджена електронна адреса в kpi.kharkov.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств
НС Ильяшенко
Сумський державний університет, 2011
1072011
Общая алгебра
ОВ Мельников, ВН Ремесленников, ВА Романьков, ЛА Скорняков, ...
Наука; Физматлит, 1990
751990
Бюджетна система України
ЛВ Фещенко, ПВ Проноза, НВ Кузьменчук
К.: Кондор, 21, 2008
702008
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація
ДВ Райко
ВД" ІНЖЕК", 2008
632008
Соціальне страхування: кредитно-модульний курс: навч. посіб
НМ Внукова, НВ Кузьминчук
К.: Центр учбової літератури, 2009
592009
Уклонение от уплаты налогов. Проблемы и решения
ИА Майбуров, АП Киреенко, ЮБ Иванов, НН Башкирова, ...
Общество с ограниченной ответственностью" Издательство" Юнити-Дана", 2013
532013
Сучасні підходи до інтенсифікації інноваційного розвитку промислових підприємств: теоретичний огляд
ЮС Шипуліна
Маркетинг і менеджмент інновацій, 128-140, 2012
402012
Інноваційна культура організації: сутність, структура, підходи до оцінки
ЮС Шипуліна, ЮС Шипулина
ТОВ" ВТД" Університетська книга", 2010
402010
Критерії та методика діагностики інноваційного потенціалу промислового підприємства
ЮС Шипуліна, ЮС Шипулина
" ВТД" Університетська книга", 2008
352008
Соціальне страхування
НМ Внукова, НВ Кузьминчук
К.: Кондор.—2006.—412 с, 2006
352006
Knowledge management as a basis for innovative development of the company
SM Illiashenko, YS Shypulina, NS Illiashenko
ВНЗ" Національна академія управління", 2015
292015
Теоретичні основи формування стратегії інноваційного розвитку в контексті інтенсифікації інноваційних процесів
ТМ Куценко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 308-317, 2012
292012
Розвиток теоретико-методологічних засад переходу підприємства на інноваційний шлях розвитку
ЮС Шипуліна, СМ Ілляшенко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 103-112, 2011
292011
SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу
НС Ілляшенко, ОС Савченко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 63-74, 2012
272012
Анализ рыночных возможностей инновационного развития предприятия в условиях нечеткой оценки факторов внешней и внутренней среды
СН Ильяшенко, ЮС Шипулина, СМ Ілляшенко, ЮС Шипуліна
Издательство СумГУ, 2010
272010
Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання
СМ Ілляшенко, НС Ілляшенко
Маркетинг і менеджмент інновацій, 11-21, 2016
252016
Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг
СМ Ілляшенко, СН Ильяшенко, ЮС Шипуліна
ТОВ" ВТД" Університетська книга", 2012
242012
Забезпечення фінансово-бюджетного регулювання розвитку регіонів: підходи, методи, напрямки реалізації:[монографія]
НВ Кузьминчук
Львів: Ліга-Прес, 2012
232012
Зелений туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону
СМ Ілляшенко, НС Ілляшенко, ВО Щербаченко
Економіка України, 33–39-33–39, 2013
222013
Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку
НС Ілляшенко, АС Росохата
Маркетинг і менеджмент інновацій, 29-35, 2011
222011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20