Подписаться
Герасимяк Неля Вікторівна
Герасимяк Неля Вікторівна
Луцький національний технічний університет, факультет бізнесу,
Подтвержден адрес электронной почты в домене lntu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Організація міжбюджетних відносин в Україні: стан, проблеми і перспективи
СВ Юшко
Фінанси України, 86-97, 2009
932009
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
НВ Герасимяк
Економiчний часопис-XXI, 2012
472012
Холістичний маркетинг як нова парадигма розвитку маркетингу
НВ Герасимяк
Ефективна економіка, 2012
432012
Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингового забезпечення діяльності підприємства
НВ Герасимяк, ОВ Ковальчук, ВВ Даценко
Економіка та управління підприємствами, 331-336, 2018
242018
Адміністративний менеджмент як один із напрямів сучасного менеджменту
НВ Герасимяк, ЮВ Волинчук
Економіка та суспільство, 2016
202016
Основні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємств
НВ Герасимяк
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 60-62, 2008
192008
Модель розвитку інноваційного потенціалу підприємства
НВ Герасимяк
Бізнес інформ, 21-25, 2012
152012
Маркетинговий аналіз: навч. посіб
ВО Морохова, О Соловей, Н Герасимяк
Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2011
112011
Соціально-відповідальний маркетинг як одна з передових концепцій сучасного маркетингу
НВ Герасимяк
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, 71-79, 2014
102014
Проблеми формування та реалізації комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі України та шляхи їх вирішення
НВ Герасимяк, ІМ Панасюк
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Серія: Актуальні проблеми …, 2013
82013
Фінансова архітектоніка забезпечення прибутковості підприємства
ЮВ Волинчук, НВ Герасимяк
Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України, 19-22, 2015
72015
Система управління інноваційною діяльністю: сутність та складові
НМ Василик, ОВ Кощiй, НВ Герасимяк
Пинск: Полесский государственный университет, 2015
42015
Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
НВ Струпинська, НВ Струпинская
42013
Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
НВ Струпинська, НВ Струпинская
ТНТУ, АСУ, 2013
42013
Маркетингова товарна політика автомобілебудівних підприємств на ринку легкових автомобілів України
НВ Герасимяк
спец. 08.00. 04" Економіка та управління підприємствами (за видами …, 2010
42010
Проблеми забезпечення синергії засобів інтернет-комунікацій при просуванні освітніх послуг
ОВ Ковальчук, СЯ Войтович, НВ Герасимяк
Економічний форум, 180-184, 2018
32018
Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі
ОЄ Антонова, ОА Дубасенюк, НГ Сидорчук
Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2012
32012
Механизм формирования и реализации маркетинговой товарной политики промышленного предприятия
НВ Герасимяк
Проблемы экономики и менеджмента, 57-61, 2012
32012
Сутність та складові стимулювання інноваційної активності працівників підприємства
НВ Герасимяк, ЛВ Касян
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, 80-89, 2018
22018
КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
НВ Герасимяк, НВ Журибіда
Науковий огляд 1 (1), 15-21, 2013
22013
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20