Підписатись
Герасимяк Неля Вікторівна
Герасимяк Неля Вікторівна
Луцький національний технічний університет, факультет бізнесу,
Підтверджена електронна адреса в lntu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Організація міжбюджетних відносин в Україні: стан, проблеми і перспективи
СВ Юшко
Фінанси України, 86-97, 2009
862009
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
НВ Герасимяк
Економiчний часопис-XXI, 2012
402012
Холістичний маркетинг як нова парадигма розвитку маркетингу
НВ Герасимяк
Ефективна економіка, 2012
382012
Основні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємств
НВ Герасимяк
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 60-62, 2008
172008
Адміністративний менеджмент як один із напрямів сучасного менеджменту
НВ Герасимяк, ЮВ Волинчук
Економіка та суспільство, 2016
162016
Модель розвитку інноваційного потенціалу підприємства
НВ Герасимяк
Бізнес інформ, 21-25, 2012
152012
Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингового забезпечення діяльності підприємства
НВ Герасимяк, ОВ Ковальчук, ВВ Даценко
Економіка та управління підприємствами, 331-336, 2018
132018
Маркетинговий аналіз: навч. посіб
ВО Морохова, О Соловей, Н Герасимяк
Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2011
102011
Соціально-відповідальний маркетинг як одна з передових концепцій сучасного маркетингу
НВ Герасимяк
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, 71-79, 2014
82014
Проблеми формування та реалізації комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі України та шляхи їх вирішення
НВ Герасимяк, ІМ Панасюк
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Серія: Актуальні проблеми …, 2013
82013
Фінансова архітектоніка забезпечення прибутковості підприємства
ЮВ Волинчук, НВ Герасимяк
Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України, 19-22, 2015
72015
Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
НВ Струпинська, НВ Струпинская
ТНТУ, АСУ, 2013
42013
Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі
ОЄ Антонова, ОА Дубасенюк, НГ Сидорчук
Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2012
42012
Маркетингова товарна політика автомобілебудівних підприємств на ринку легкових автомобілів України
НВ Герасимяк
спец. 08.00. 04" Економіка та управління підприємствами (за видами …, 2010
42010
Проблеми забезпечення синергії засобів інтернет-комунікацій при просуванні освітніх послуг
ОВ Ковальчук, СЯ Войтович, НВ Герасимяк
Економічний форум, 180-184, 2018
32018
Система управління інноваційною діяльністю: сутність та складові
НМ Василик, ОВ Кощiй, НВ Герасимяк
Пинск: Полесский государственный университет, 2015
32015
Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
НВ Струпинська
Інвестиції: практика та досвід, 93-97, 2013
32013
Механизм формирования и реализации маркетинговой товарной политики промышленного предприятия
НВ Герасимяк
Проблемы экономики и менеджмента, 57-61, 2012
32012
Аналітичне дослідження особливостей формування та реалізації комплексу маркетингових засобів підприємства на ринку бутильованої питної води
ПС Борейко, НВ Герасимяк
Молодий вчений, 590-595, 2017
22017
Місце та роль маркетингового аналізу в процесі прийняття управлінських рішень
О Бойко, Н Герасимяк
Економічний аналіз, 57-60, 2012
22012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20