Герасимяк Неля Вікторівна
Герасимяк Неля Вікторівна
Луцький національний технічний університет, факультет бізнесу,
Підтверджена електронна адреса в lntu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Організація міжбюджетних відносин в Україні: стан, проблеми і перспективи
СВ Юшко
Фінанси України, 86-97, 2009
812009
Холістичний маркетинг як нова парадигма розвитку маркетингу
НВ Герасимяк
Ефективна економіка, 2012
292012
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
НВ Герасимяк
Економiчний часопис-XXI, 2012
262012
Модель розвитку інноваційного потенціалу підприємства
НВ Герасимяк
Бізнес інформ, 21-25, 2012
132012
Проблеми формування та реалізації комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі України та шляхи їх вирішення
НВ Герасимяк, ІМ Панасюк
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Серія: Актуальні проблеми …, 2013
92013
Основні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємств
НВ Герасимяк
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 60-62, 2008
92008
Маркетинговий аналіз: навч. посіб
ВО Морохова, ОВ Бойко, НВ Герасимяк
Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2011
82011
Адміністративний менеджмент як один із напрямів сучасного менеджменту
НВ Герасимяк, ЮВ Волинчук
Економіка і суспільство, 127-130, 2016
62016
Фінансова архітектоніка забезпечення прибутковості підприємства
ЮВ Волинчук, НВ Герасимяк
Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України, 19-22, 2015
52015
Соціально-відповідальний маркетинг як одна з передових концепцій сучасного маркетингу
НВ Герасимяк
Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент, 71-79, 2014
52014
Маркетингова товарна політика автомобілебудівних підприємств на ринку легкових автомобілів України
НВ Герасимяк
спец. 08.00. 04" Економіка та управління підприємствами (за видами …, 2010
42010
Аналітичне дослідження особливостей формування та реалізації комплексу маркетингових засобів підприємства на ринку бутильованої питної води
ПС Борейко, НВ Герасимяк
Young 43 (3), 2017
22017
Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
НВ Струпинська
Інвестиції: практика та досвід, 93-97, 2013
22013
Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
НВ Струпинська, НВ Струпинская
ТНТУ, АСУ, 2013
22013
Механизм формирования и реализации маркетинговой товарной политики промышленного предприятия
НВ Герасимяк
Проблемы экономики и менеджмента, 2012
22012
КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
НВ Герасимяк, НВ Журибіда
Науковий огляд 1 (1), 15-21, 2013
12013
Концепция управления маркетинговым потенциалом товара на основе интегрированного подхода
НВ Герасимяк
Проблемы современной науки, 125-132, 2012
12012
Місце та роль маркетингового аналізу в процесі прийняття управлінських рішень
О Бойко, Н Герасимяк
Економічний аналіз, 57-60, 2012
12012
Модель развития инновационного потенциала предприятия
НВ Герасымяк, ВЕ Иванчук
Бизнес Информ, 2012
12012
Обґрунтування вибору маркетингової товарної стратегії автомобілебудівних підприємств України
НВ Герасимяк
Ефективна економіка, 2010
12010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20