Герасимяк Неля Вікторівна
Герасимяк Неля Вікторівна
Луцький національний технічний університет, факультет бізнесу,
Підтверджена електронна адреса в lntu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Холістичний маркетинг як нова парадигма розвитку маркетингу
НВ Герасимяк
Ефективна економіка, 2012
272012
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
НВ Герасимяк
Економiчний часопис-XXI, 2012
242012
Модель розвитку інноваційного потенціалу підприємства
НВ Герасимяк
Бізнес інформ, 21-25, 2012
112012
Проблеми формування та реалізації комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі України та шляхи їх вирішення
НВ Герасимяк, ІМ Панасюк
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Серія: Актуальні проблеми …, 2013
102013
Маркетинговий аналіз: навч. посіб
ВО Морохова, О Соловей, Н Герасимяк
Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2011
82011
Основні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємств
НВ Герасимяк
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 60-62, 2008
82008
Адміністративний менеджмент як один із напрямів сучасного менеджменту
НВ Герасимяк, ЮВ Волинчук
Економіка і суспільство, 127-130, 2016
52016
Соціально-відповідальний маркетинг як одна з передових концепцій сучасного маркетингу. НВ Герасим’як
НВ Герасимяк
Збірник наукових праць Луцького національного технічного університету, 14, 2014
52014
Маркетингова товарна політика автомобілебудівних підприємств на ринку легкових автомобілів України
НВ Герасимяк
спец. 08.00. 04" Економіка та управління підприємствами (за видами …, 2010
42010
Фінансова архітектоніка забезпечення прибутковості підприємства
ЮВ Волинчук, НВ Герасимяк
Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України, 19-22, 2015
32015
Аналітичне дослідження особливостей формування та реалізації комплексу маркетингових засобів підприємства на ринку бутильованої питної води
ПС Борейко, НВ Герасимяк
Young 43 (3), 2017
22017
Теоретичні засади мотивації адміністративно-управлінського персоналу підприємства
НВ Герасимяк
Економічні науки. Сер.: Економіка та менеджмент, 33-40, 2013
22013
КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
НВ Герасимяк, НВ Журибіда
Науковий огляд 1 (1), 15-21, 2013
12013
Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
НВ Струпинська
Інвестиції: практика та досвід, 93-97, 2013
12013
Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
НВ Струпинська, НВ Струпинская
ТНТУ, АСУ, 2013
12013
Концепция управления маркетинговым потенциалом товара на основе интегрированного подхода
НВ Герасимяк
Проблемы современной науки, 125-132, 2012
12012
Модель развития инновационного потенциала предприятия
НВ Герасымяк, ВЕ Иванчук
Бизнес Информ, 2012
12012
Обґрунтування вибору маркетингової товарної стратегії автомобілебудівних підприємств України
НВ Герасимяк
Ефективна економіка, 2010
12010
ПРОБЛЕМЫ ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИНЕРГИИ СРЕДСТВ ИНТЕРНЕТ-КОММУНИКАЦИЙ ПРИ ПРОДВИЖЕНИИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УСЛУГ
ОВ Ковальчук, НВ Герасимяк, СЯ Войтович
Економічний форум, 180-184, 2018
2018
Проблеми забезпечення синергії засобів інтернет-комунікацій при просуванні освітніх послуг
ОВ Ковальчук, СЯ Войтович, НВ Герасимяк
Економічний форум, 180-184, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20