Підписатись
Vardan Vardevanian
Vardan Vardevanian
Інші іменаВардан Вардеванян, Vardan Vardevanyan
Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University
Підтверджена електронна адреса в chnu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Типізація іміджу за функціональним підходом
В Вардеванян
Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, 92 – 95, 2010
92010
Методи оцінки іміджу фірми та їх застосування
В Вардеванян
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 137 – 142, 2010
92010
Роль товарної політики у формуванні іміджу підприємства
В Вардеванян
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2013
42013
Адаптивний та аналітичний підходи формування іміджу підприємства
В Вардеванян, О Кіфяк
Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, 2012
42012
Імідж території: структурно-функціональний аспект
В Вардеванян
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2013
32013
Проблемні аспекти формування іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу
В Вардеванян
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2017
22017
Специфіка використання маркетингових комунікацій у ресторанному бізнесі
ВА Вардеванян
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2017
22017
Психологічні аспекти формування бренду території
С Вардеванян, В Вардеванян
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2013
22013
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ У ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА
В Вардеванян
Науково-практична конференція молодих вчених та студентів "Сучасний стан …, 2015
1*2015
Приховані можливості класичних рекламних засобів у формуванні іміджу підприємства
В Вардеванян
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту 4 (56), 2014
12014
Визначення основних етапів формування та підтримки іміджу підприємства
В Вардеванян
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 274 – 278, 2012
12012
Застосування методу шкал семантичного диференціалу у дослідженні іміджу виробників-продавців меблів на чернівецькому ринку
ВА Вардеванян
" Теорія і практика наукових досліджень, 23, 0
1
МАЛА АЙДЕНТИКА ВУЛИЦЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ МІСТ ТА ТЕРИТОРІЙ
І Буднікевич, I Budnikevich, В Вардеванян, V Vardevanian, ...
Часопис економічних реформ 1 (53), 102-109, 2024
2024
Cei care au dat tonul. ARMENII din CERNĂUȚI
В Вардеванян, V Vardevanian, V Vardevanyan, V Vardevanian
Araratonline.com Periodic al Uniunii Armenilor din Romania, 2023
2023
Ті, які задавали тон. Чернівецькі вірмени. Наближення
В Вардеванян, V Vardevanian, V Vardevanyan, V Vardevanian
URL: https://docs.google.com/presentation/d/1A …, 2023
2023
ОРГАНІЗАЦІЯ ВЛАСНОГО БІЗНЕСУ
ЄВ Ткач, П Нікіфоров, Р Грешко, Н Бак, В Харабара, І Ткачук, ...
Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2023
2023
РИНОК РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ: КРИЗОВІ ТА ПОСТКРИЗОВІ ПЕРІОДИ
В Вардеванян, V Vardevanian, V Vardevanyan, V Vardevanian
. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2023
2023
ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСОВУВАННЯ КРЕАТИВНИХ РІШЕНЬ У РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МУЗЕЇВ
В ВАРДЕВАНЯН
Рекомендовано до друку Вченою радою Хмельницького кооперативного торговельно …, 2023
2023
Маркетингові аспекти організації бліцконкурсу на новий логотип Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича у пандемійний період
ВА Вардеванян
Черкаський державний технологічний університет, 2021
2021
КАЛЕНДАР ПОДІЙ МІСТА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТЕРИТОРІЙ У ДОПАНДЕМІЙНИЙ ПЕРІОД
В Вардеванян
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2021
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20