Сучасні підходи до викладання іноземних мов СЮ Ніколаєва, ОМ Шерстюк Іноземні мови 1, 50-58, 2001 | 124 | 2001 |
Сучасні підходи щодо викладання іноземних мов ОМ Шерстюк Іноземні мови, 65-70, 2000 | 35 | 2000 |
Рівні володіння іншомовним мовленням СЮ Ніколаєва, ОМ Шерстюк Іноземні мови, 69-72, 2000 | 23 | 2000 |
Використання автентичних матеріалів для формування комунікативної та соціокультурної компетенції старшокласників на уроках англійської мови ЮВ Маркобок Таврійський вісник освіти, 137-144, 2014 | 14 | 2014 |
Современные подходы к преподаванию иностранных языков СЮ Николаева, ОМ Шерстюк Иностранные языки, 39-46, 2002 | 13 | 2002 |
Картки для самостійної роботи учнів з французької та англійської мов ОМ Шерстюк, ЕГ Арванітопуло Бібліотечка журналу «Іноземні мови».–Вип 1, 2007 | 11 | 2007 |
Процеси вивчення та викладання іноземних мов СЮ Ніколаєва, ОМ Шерстюк Іноземні мови, 50-55, 2000 | 10 | 2000 |
Навчання читання з використанням дидактичних матеріалів для самостійної роботи в старших класах середньої школи ОМ Шерстюк, ІМ Шульга Іноземні мови 4, 15-20, 2003 | 7 | 2003 |
Педагогічне застосування кліпів як аудіовізуального засобу навчання на уроках французької мови ОВ Голотюк Збірник наукових праць «Педагогічні науки» 1 (49), 344-352, 2008 | 2 | 2008 |
Практичне заняття з французької мови на тему “Мистецтво. Живопис” для студентів 3 курсу мовних спеціальностей ІВ Козло, ОМ Шерстюк Науково-методичний журнал" Іноземні мови", 63-67, 2013 | 1 | 2013 |
Передумови формування та розвитку проектної компетентності державного службовця О Шерстюк Актуальні проблеми державного управління, 193-196, 2012 | 1 | 2012 |
РОЛЬ ТРАНСФОРМАЦІЙНОГО ЛІДЕРСТВА В СТВОРЕННІ СТИМУЛЮЮЧОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ТА КОЛЕКТИВНОГО МИСЛЕННЯ В SCRUM КОМАНДАХ О Шерстюк Міжнародна науково-практична конференція «Інтелектуальні інформаційні …, 2023 | | 2023 |
ПОТЕНЦІАЛ ВИКОРИСТАННЯ СМАРТФОНІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ УЧНЯМИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ О Шерстюк, Г Чумакової, О Дмитрука, О Косовської, М Левчук, М Томчук Рекомендовано до друку вченою радою Житомирського державного університету …, 2021 | | 2021 |
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ НМК ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ В ПОДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ І ФІЛОЛОГІВ ОМ Шерстюк Науково-методичний журнал" Іноземні мови", 49-54, 2020 | | 2020 |
Відгук офіційного опонента к. т. н. Шерстюк ОІ на дисертаційну роботу Домбровського Михайла Збишековича О Шерстюк Одеський національний морський університет, 2019 | | 2019 |
З досвіду використання автентичних навчально-методичних комплексів Campus 2, Déclic 2 і Alter Ego 2 у практиці навчання французької мови ОМ Шерстюк Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія …, 2018 | | 2018 |
Кафедрі методики викладання іноземних мов й інформаційно-комунікаційних технологій Київського національного лінгвістичного університету-55 років! ВВ Черниш Вісник Київського національного лінгвістичного університету, 2018 | | 2018 |
Використання аудіовізуальних технологій на заняттях з мовної практики ОВ Голотюк Педагогічний альманах, 134-140, 2017 | | 2017 |
Навчально-методичний комплекс з французької мови ECHO B 1.1: з досвіду навчання О Шерстюк ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія …, 2017 | | 2017 |
Формування німецькомовної дискурсивної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами автентичного тексту ОА Ізмайлова Наука і освіта, 145-148, 2013 | | 2013 |