Педагогічні умови розвитку пізнавальних потреб іноземних студентів у процесі навчання ОО Резван ОО Резван.–2008.–17 с, 2008 | 35 | 2008 |
Ментальні карти як інноваційний спосіб організації інформації в навчальному процесі вищої школи ОГ Романовський, ВМ Гриньова, ОО Резван Інформаційні технології і засоби навчання, 185-196, 2018 | 33 | 2018 |
Формування професійно-рефлексивної позиції майбутніх фахівців автомобільно-дорожньої галузі: монографія ОО Резван Харків, Україна: Точка, 2014 | 21 | 2014 |
Modernization of primary sсhool teachers’ training from knowledge to competence approach VGO Rezvan Advanced Education, 2016 DOI: 10.20535/2410-8286.85955 6, p.111-114., 2016 | 19* | 2016 |
Методика викладання у вищій школі О Резван Харків, ХНАДУ:«Міськдрук, 2012 | 14 | 2012 |
Рефлексивне середовище як чинник розвитку особистості майбутнього фахівця О Резван Педагогіка та психологія : зб. наук. праць ХНПУ імені Г.С. Сковороди. , 2015 …, 2015 | 9* | 2015 |
Розвинутий емоційний інтелект студентів-іноземців як умова готовності до навчання ІА Сладких Наука і освіта, 103-107, 2014 | 9 | 2014 |
Етапи формування професійної рефлексії майбутніх учителів у процесі навчання у ВНЗ ОО Резван Педагогіка та психологія, 204-211, 2016 | 7 | 2016 |
Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів «Інтелект України» О Резван Рідна школа, 65 - 70, 2016 | 6 | 2016 |
Теоретико-методичні засади формування професійно-рефлексивної позиції майбутніх фахівців автомобільно-дорожньої галузі ОО Резван автореферат дисертації доктора педагогічних наук, 2016 | 6 | 2016 |
Метод форсайт у визначенні професійних альтернатив майбутніх фахівців ОО Резван Педагогіка та психологія, 153-167, 2014 | 6 | 2014 |
Проблеми довузівської підготовки студентів-іноземців до навчання у вищих технічних навчальних закладах ВА Петрук Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у …, 2013 | 5 | 2013 |
Іноземні студенти як об’єкт соціалізації в соціокультурному просторі України ОМ Білик Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2016 | 3 | 2016 |
The role of emotions in the development of a future specialist’s professional and reflective views RO Alexeevna Austrian journal of Humanities and Social Sciences, 132-136, 2014 | 3 | 2014 |
The role of emotions in the development of a future specialist’s professional and reflective views RO Alexeevna Austrian journal of Humanities and Social Sciences, 132-136, 2014 | 3 | 2014 |
Рефлексивна позиція студентів вищих технічних закладів освіти як фактор їхньої фахової самореалізації ОО Резван Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2012 | 3 | 2012 |
Розвиток рівня мовної компетенції іноземних студентів як умова їхньої соціалізації в країні навчання ОО Резван ББК 74.202 Г. 94, 69, 2009 | 3 | 2009 |
Preparation content updating of future dentists to professional interaction ВВ Прошкін, Н Волкова, О Резван, Л Ткаченко Wiadomości Lekarskie 72 (9), 1809-1813, 2019 | 2 | 2019 |
Соціально-комунікативна активність як чинник перетворення професійно-особистісної позиції майбутнього фахівця ОО Резван Педагогіка та психологія, 149-156, 2017 | 2 | 2017 |
Рефлексивна самооцінка особистих ресурсів студентів ОО Резван Педагогічний процес: теорія і практика, 9-13, 2014 | 2 | 2014 |