Подписаться
Кочкіна Наталія Юріївна / Natalia Kochkina
Кочкіна Наталія Юріївна / Natalia Kochkina
Taras Shevchenko National University of Kyiv, Faculty of Economics
Подтвержден адрес электронной почты в домене knu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Сутність маркетингових комунікацій та їх місце у системі маркетингу
СС Вовчак, ВГ Герасимчук, ЛК Гліненко, ЮА Дайковський, НЮ Кочкіна, ...
Science, 20, 2010
332010
Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробника та споживача
НЮ Кочкіна
ступеня канд. ек. наук: спец 08.06. 01 «Економіка підприємства і організація …, 2003
19*2003
Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики
Н Кочкіна
Маркетинг в Україні, 16-18, 2007
142007
Дослідження європейського ринку освітніх послуг в світлі Болонського процесу
НЮ Кочкіна
Маркетинг в Україні, 40-44, 2005
122005
Оцінка ефективності стратегії блакитного океану для виноробної галузі України
НЮ Кочкіна, ІВ Медведєва
Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2015
52015
Дослідження мотивації підліткової аудиторії українських споживачів
Н Кочкіна
Маркетинг в Україні, 34-43, 2013
52013
Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування
НЮ Кочкіна, АМ Румянцева
Маркетинг в Україні, 58-62, 2010
52010
Тенденції розвитку рекламних комунікацій у глобальному інтерактивному просторі
НЮ Кочкіна
Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2014
42014
Передумови Розвитку Світового Ринку Вірусної Реклами
НЮ Кочкіна, ВС Наконечний
Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2013
42013
Оцінка ефективності реклами: методи визначення ступеня лояльності споживачів
Н Кочкіна, А Ставицький
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2009
22009
Гендерні чинники соціально-економічного розвитку країни
НЮ Кочкіна, АВ Ставицький
Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2016
12016
Гендерные Факторы Социально-Экономического Развития Страны
Н Кочкіна, А Ставицький
Вiсник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2016
12016
Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством
НЮ Кочкіна, ОМ Хоменко
Економiчний часопис-XXI, 2012
12012
Маркетингові комунікації на ринку високих технологій
ВВ Журило, НЮ КОЧКІНА
Вісник Хмельницького національного університету, 136-141, 2011
12011
Інтеграційні перспективи національного ринку високих технологій у сфері управління знаннями
НЮ Кочкіна, ВВ Гедзь
Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія: Економіка, 165-178, 2010
12010
Оценка Эффективности Стратегии Голубого Океана Для Винодельческой Отрасли Украины
Н Кочкіна, І Медведева
Вiсник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2015
2015
Тенденции Развития Маркетинговых Коммуникаций В Глобальном Интерактивном Пространстве
Н Кочкіна
Вiсник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2014
2014
Предпосылки Развития Мирового Рынка Вирусной Рекламы
Н Кочкіна, В Наконечний
Вiсник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя …, 2013
2013
Бренд-неймінг як чинник ефективності міжнародних маркетингових комунікацій
НЮ Кочкіна
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012
2012
Застосування методів оптимізації для раціоналізації асортименту продукції
Н Кочкіна, В Мальчиков
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2010
2010
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20