Подписаться
Ірина Ігорівна Поліщук / Iryna Polishchuk
Ірина Ігорівна Поліщук / Iryna Polishchuk
Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ / Vinnytsia Institute of Trade and Economics
Подтвержден адрес электронной почты в домене vtei.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинг. Навчальний посібник
АМ Танасійчук, ІІ Поліщук, ОЄ Громова, ВМ Бондаренко, АВ Гевчук, ...
Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»., 2019
53*2019
Маркетинговий потенціал в системі управління підприємством. Монографія
ІІ Поліщук
Монографія, 356, 2018
33*2018
Маркетинговий менеджмент
ВМ Бондаренко, ІІ Поліщук, ВВ Шарко
: навч. посіб. Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2016. 224 с., 2021
282021
Управління персоналом
ІІ Поліщук, ВВ Швед
Вінниця: ТОВ «Твори, 2019
242019
Oil and fat business of Ukraine: marketing orientation for achieving competitive advantages
O Gonchar, N Zamkova, I Polishchuk, Y Dovhan, V Sokolovska
European Journal of Sustainable Development 9 (4), 261-261, 2020
222020
Поведінка споживачів
НЛ Замкова, ІІ Поліщук, НЮ Буга, КЮ Соколюк
Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2018. 200 с., 2018
192018
Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства
ІІ Поліщук
Науковий вісник Полісся, 97-102, 2016
192016
Управління персоналом: навч.-метод. посіб
ІІ Поліщук, ВВ Швед
Вінниця: Твори, 2019
152019
Tools for marketing management of the innovation and investment activity
І Поліщук, Ю Довгань, О Громова, Л Довгань, І Гнидюк
Financial and credit activity problems of theory and practice 2 (43), 228-237, 2022
142022
Застосування логістичної концепції кадрового менеджменту
І Поліщук
Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє, 186-191, 2014
132014
Економiка працi i соцiально-трудовi вiдносини: навч. посiб
МГ Акулов, АВ Драбанiч, ТВ Евась
132012
Методи дослідження маркетингового потенціалу торговельного підприємства
ВВ Шарко, ІІ Поліщук
Економіка і суспільство, 207-215, 2016
112016
Управління персоналом. Навчальний посібник
ІІ Поліщук, ВВ Швед
Вінниця, 2014
11*2014
Integration factors of today as a prerequisite for forming a mechanism for managing the marketing potential of the enterprise
O Gonchar, I Polishchuk
TNEU, 2019
102019
МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА COMPETITIVENESS OF ENTERPRISE MARKETING MANAGEMENT
ІІ Поліщук, НВ Гудима
Глобальні та національні проблеми економіки : електрон. наук. вид., С. 514–517., 2017
102017
Logistics and marketing support improvement in the export supply chain
II Polishchuk, YV Dovhan, IV Korol
Innovative Economy, 99-104, 2021
92021
Моніторинг діяльності промислових підприємств як фактор інтенсивності їх розвитку
ІІ Поліщук, ВВ Шарко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
92014
Маркетингові аспекти управління олійно-жировими підприємствами
ІІ Поліщук, ЮВ Довгань
Вестник Херсонского национального технического университета, 93-100, 2020
82020
Позиціонування маркетингового потенціалу в системі управління підприємством. Структурна модернізація економіки: прогнозні сценарії та перспективи розвитку регіону: монографія …
ОІ Гончар, ІІ Поліщук
М. В. Шарко. Херсон: ПП Вишемирський ВС, 189-197, 2018
82018
Сучасний стан та оцінка прибутковості діяльності підприємств кондитерської промисловості України
ІІ Поліщук, АІ Ковальчук
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 52-56, 2015
82015
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20