Педагогічний процес: теорія і практика
Педагогічний процес: теорія і практика
Університет Грінченка
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Поняття компетенція та компетентність: теоретичний аналіз
СВ Лейко
Педагогічний процес: теорія і практика, 128-135, 2013
742013
Сучасні тенденції використання інформаційних технологій у навчальному процесі вищої педагогічної школи
ВВ Осадчий
Педагогічний процес: теорія і практика, 190-207, 2009
692009
Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект
МВ Братко
Педагогічний процес: теорія і практика, 11-18, 2015
482015
Теорія і практика соціально-педагогічного забезпечення прав дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах
ЖВ Петрочко
Інститут проблем виховання НАПН України, 2011
472011
Педагогічні технології: коротка характеристика сутнісних ознак
СО Сисоєва
Педагогічний процес: теорія і практика 2, 127-131, 2006
462006
Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія та практика, 50-60, 2012
252012
Компетентнісний підхід до навчання: теоретичний аналіз
Л Овсієнко
Педагогічний процес: теорія і практика, 82-87, 2017
242017
Сучасні підходи до формування змісту підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури
НГ Батечко
Педагогічний процес: теорія і практика, 5-20, 2013
242013
Створення умов формування готовності майбутніх вчителів іноземних мов до впровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес
ЛА Карташова
Режим доступу: http://lkartashova. at. ua/publ/2-1-0-35, 2008
242008
Вітчизняна педагогічна теорія про розвиток освіти в Україні у контексті євроінтеграційних процесів
ЛМ Гриневич
Педагогічний процес: теорія і практика, 5-11, 2015
232015
Гуманізація освіти в Україні: теоретичний аналіз
КС Часова
Педагогічний процес: теорія і практика, 194-201, 2013
222013
Переживання як психологічний механізм саморозвитку особистості
СД Максименко
Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. праць.–К.: Вид-во «П/П …, 2005
222005
Формування особистості професіонала в контексті вимог ХХІ століття
ВГ Кремень
Педагогічний процес: теорія і практика. Збірник наукових праць.–К.: ЕКМО, 2005
212005
Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: технологічний аспект
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 73-78, 2014
202014
Сучасні підходи до професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури
ЛІ Іванова
Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр.–К.: Міленіум, 63-73, 2006
202006
Застосування проектних технологій у підготовці майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 54-64, 2013
192013
Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 76, 2013
192013
Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності
ЛВ Козак
Педагогічний процес: теорія і практика, 76, 2013
192013
Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці
НМ Дика
Педагогічний процес: теорія та практика, 32-36, 2016
182016
Комунікативна компетентність як предмет наукового дослідження
ОВ Добротвор
Педагогічний процес: теорія і практика, 56-62, 2013
182013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20