Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі Є Антонов Перспективи та інновації науки, 2022 | 5 | 2022 |
Теоретичні аспекти створення візуальних ігор засобами Ren’Py ЄВ Антонов, ТА Вакалюк | 3 | 2018 |
Реалізація гейміфікованого підходу у підготовці майбутнього вчителя інформатики ЄВ Антонов Вісник науки та освіти, 665-678, 2024 | 1 | 2024 |
Особливості застосування освітніх комп’ютерних ігор у навчальному процесі ЄВ Антонов «Наука і техніка сьогодні»(Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія …, 2024 | 1 | 2024 |
Вивчення стану готовності вчителів інформатики до використання гейміфікації в освітньому процесі ЄВ Антонов Zeszyty Naukowe (Wyższa Szkoła Agrobiznesu w Łomży): nauki społeczne i …, 2023 | 1 | 2023 |
Гейміфікація освітнього процесу: аналіз поняття ЄВ Антонов Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії: зб …, 2022 | 1 | 2022 |
Геймифікація як засіб підвищення якості освіти ЄВ Антонов Інформаційні технології та моделювання систем: збірник праць учасників …, 2022 | 1 | 2022 |
Гейміфікація як засіб мотивації освітнього процесу ЄВ Антонов Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2024 | | 2024 |
Підготовка майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу основної школи ЄВ Антонов Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2024 | | 2024 |
Використання комп'ютерних ігор у викладанні інформатики І Бондарчук, ЄВ Антонов Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних …, 2023 | | 2023 |
Технології розробки комп'ютерної гри у роботі вчителя інформатики СМ Гайструк, ЄВ Антонов Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних …, 2023 | | 2023 |
Створення персонажу засобами графічного редактору ЄВ Антонов Новітні інформаційні технології в освіті і науці, 121-126, 2018 | | 2018 |
Етика вченого як соціальна та філософська проблема Є Антонов | | 2018 |
Проблема створення персонажів засобами ІТ-технологій ЄВ Антонов Актуальні питання сучасної інформатики, 307-309, 2017 | | 2017 |
Використання прикладного програмного забезпечення для розвитку художніх навичок молоді ЄВ Антонов Актуальні питання сучасної інформатики 3, 134-139, 2016 | | 2016 |