Підписатись
Antonov Evgenii (Антонов Євгеній Володимирович)
Antonov Evgenii (Антонов Євгеній Володимирович)
Житомирський державний університет імени Івана Франка
Підтверджена електронна адреса в zu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі
Є Антонов
Перспективи та інновації науки, 2022
52022
Теоретичні аспекти створення візуальних ігор засобами Ren’Py
ЄВ Антонов, ТА Вакалюк
32018
Реалізація гейміфікованого підходу у підготовці майбутнього вчителя інформатики
ЄВ Антонов
Вісник науки та освіти, 665-678, 2024
12024
Особливості застосування освітніх комп’ютерних ігор у навчальному процесі
ЄВ Антонов
«Наука і техніка сьогодні»(Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія …, 2024
12024
Вивчення стану готовності вчителів інформатики до використання гейміфікації в освітньому процесі
ЄВ Антонов
Zeszyty Naukowe (Wyższa Szkoła Agrobiznesu w Łomży): nauki społeczne i …, 2023
12023
Гейміфікація освітнього процесу: аналіз поняття
ЄВ Антонов
Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії: зб …, 2022
12022
Геймифікація як засіб підвищення якості освіти
ЄВ Антонов
Інформаційні технології та моделювання систем: збірник праць учасників …, 2022
12022
Гейміфікація як засіб мотивації освітнього процесу
ЄВ Антонов
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2024
2024
Підготовка майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу основної школи
ЄВ Антонов
Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2024
2024
Використання комп'ютерних ігор у викладанні інформатики
І Бондарчук, ЄВ Антонов
Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних …, 2023
2023
Технології розробки комп'ютерної гри у роботі вчителя інформатики
СМ Гайструк, ЄВ Антонов
Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних …, 2023
2023
Створення персонажу засобами графічного редактору
ЄВ Антонов
Новітні інформаційні технології в освіті і науці, 121-126, 2018
2018
Етика вченого як соціальна та філософська проблема
Є Антонов
2018
Проблема створення персонажів засобами ІТ-технологій
ЄВ Антонов
Актуальні питання сучасної інформатики, 307-309, 2017
2017
Використання прикладного програмного забезпечення для розвитку художніх навичок молоді
ЄВ Антонов
Актуальні питання сучасної інформатики 3, 134-139, 2016
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–15