Тестові технології оцінювання ключових і предметних компетентностей учнів основної і старшої школи: Монографія ОІ Ляшенко, Ю Жук, ЛС Ващенко, СО Науменко, АВ Гривко Ляшенко ОІ, Жука ЮО–, 2014 | 13 | 2014 |
Підручник як інструмент підготовки випускників гімназії до державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання СГ Головко, СО Науменко Проблеми сучасного підручника, 74-92, 2018 | 10 | 2018 |
Теоретико-методичні засади побудови моніторингових систем оцінювання якості загальної середньої освіти ОІ Ляшенко, ТО Лукіна, ЮО Жук, ЛС Ващенко, АВ Гривко, ... К. : ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018 | 8 | 2018 |
РІSА-2018 як індикатор стану загальної середньої освіти в Україні СО Науменко, МВ Головко Український педагогічний журнал, 8–20, 2017 | 8 | 2017 |
Перспективи зовнішнього незалежного оцінювання на рівні базової середньої освіти в Україні у векторах європейського досвіду СО Науменко Український педагогічний журнал 1, 5-15, 2019 | 7 | 2019 |
Сучасний підручник близького зарубіжжя у контексті запровадження зовнішнього оцінювання здобувачів гімназійної освіти СГ Головко, СО Науменко Проблеми сучасного підручника, 104–117, 2018 | 6 | 2018 |
Тестові технології оцінювання компетентностей учнів: міжнародний досвід СО Науменко Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, С. 19–30, 2014 | 6 | 2014 |
Уроки PISA-2018: методичні рекомендації ДВ Васильєва, МВ Головко, ЮО Жук, ОГ Козленко, ОІ Ляшенко, ... Педагогічна думка, 2020 | 5 | 2020 |
Тестові технології оцінювання компетентностей учнів ОІ Ляшенко, ЮО Жук, ЛС Ващенко, АВ Гривко, СО Науменко Педагогічна думка, 2015 | 5 | 2015 |
Географічний зміст підручників для початкових класів у період побудови української радянської системи освіти (1921–1930 роки) СО Науменко Проблеми сучасного підручника, С. 522–532, 2008 | 4 | 2008 |
Distance learning in Ukraine: experience and challenges S Naumenko, S Holovko Educația de calitate în contextul provocărilor societale : materialele …, 2022 | 3 | 2022 |
Наступність початкової та базової природничої освіти як умова розбудови Нової української школи С Науменко Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць, 144–160, 2021 | 3 | 2021 |
Використання модельних навчальних програм в освітньому процесі гімназії : методичні рекомендації НБ Голуб, ДВ Васильєва, ТМ Засєкіна, СО Науменко, ВІ Туташинський, ... Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2021 | 3 | 2021 |
Вітчизняний та зарубіжний досвід реалізації сертифікаційного оцінювання здобувачів середньої освіти в умовах пандемії COVID-19 СО Науменко Science and Practice: Implementation to Modern Society : Proceedings of the …, 2020 | 3 | 2020 |
Український досвід оцінювання компетентностей учнів СО Науменко Молодь і ринок, С. 122–128, 2015 | 3 | 2015 |
Моніторинг якості загальної середньої освіти: досвід зарубіжжя в Україні СО Науменко Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, С. 398–407, 2015 | 3 | 2015 |
Дистанційне навчання в умовах карантину: досвід та перспективи: аналітико методичні матеріали НІ Богданець-Білоскаленко, НВ Бондаренко, МІ Бурда, ДВ Васильєва, ... Педагогічна думка, 2021 | 2 | 2021 |
Тенденції удосконалення сертифікаційних оцінювань здобувачів загальної середньої освіти в умовах карантинних обмежень СО Науменко Science and Education: Problems, Prospects and Innovations : Proceedings of …, 2021 | 2 | 2021 |
Природничо-наукова компетентність як об’єкт моніторингу якості загальної середньої освіти СО Науменко Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць, 310–319, 2017 | 2 | 2017 |
Зарубіжний досвід застосування комп’ютерного адаптивного тестування СО Науменко Педагогічна компаративістика – 2016: освітні реформи та інновації у …, 2016 | 2 | 2016 |