Готовність педагога до інноваційної професійної діяльності О Бартків Проблеми підготовки сучасного вчителя, 52-58, 2010 | 115 | 2010 |
Середовищний підхід в професійній освіті: теоретичні засади та перспективи впровадження О Ярошинська Проблеми підготовки сучасного вчителя, 104-109, 2011 | 82 | 2011 |
Проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема О Ярошинська Проблеми підготовки сучасного вчителя, 110-119, 2014 | 63 | 2014 |
Проблеми і перспективи дистанційного навчання у ВНЗ А Веремчук Проблеми підготовки сучасного вчителя 7, 319-325, 2013 | 63 | 2013 |
Готовність майбутнього вчителя початкової школи до творчої навчально-виховної діяльності О Матвієнко Проблеми підготовки сучасного вчителя, 238-244, 2012 | 51 | 2012 |
Коучинг як ефективна технологія формування самоосвітньої компетентності студентів Н Горук Проблеми підготовки сучасного вчителя, 99-104, 2015 | 50 | 2015 |
МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ STEM-ОСВІТИ І Шимкова, С Цвілик, В Гаркушевський Проблеми підготовки сучасного вчителя, 152-159, 2019 | 46 | 2019 |
Системний підхід у підготовці майбутнього педагога до реалізації диференційованого навчання М Прокоф’єва Проблеми підготовки сучасного вчителя, 315-322, 2011 | 42 | 2011 |
Сучасні аспекти професійної підготовки студентів у технічних університетах О Андрусь Проблеми підготовки сучасного вчителя 4 (2), 283-294, 2011 | 39 | 2011 |
Творчі здібності особистості: визначення, сутність, структура В Чорноус Проблеми підготовки сучасного вчителя, 82-87, 2012 | 38 | 2012 |
Сутність та структура професійної компетентності педагога І Шмиголь Проблеми підготовки сучасного вчителя, 197-204, 2011 | 35 | 2011 |
Формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів як соціально-педагогічна проблема Н Борбич Проблеми підготовки сучасного вчителя, 166-170, 2014 | 28 | 2014 |
Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку засобами здоров’язбережувальних технологій О Кисла, А Кошель Проблеми підготовки сучасного вчителя, 101-106, 2014 | 28 | 2014 |
Формування мовно-риторичної компетентності майбутнього вчителя-словесника Л Мамчур Проблеми підготовки сучасного вчителя, 182-186, 2013 | 28 | 2013 |
Мовленнєва культура сучасної молоді В Александрова Проблеми підготовки сучасного вчителя, 7-11, 2013 | 28 | 2013 |
Професійна підготовка майбутніх учителів технологій в умовах сучасного освітнього простору Н Борисенко Проблеми підготовки сучасного вчителя 2 (4), 295-301, 2011 | 26 | 2011 |
Карти знань як засіб збільшення ефективності засвоєння навчального матеріалу учнями та їх застосування за допомогою веб-сервісів М Черній Проблеми підготовки сучасного вчителя, 87-94, 2012 | 25 | 2012 |
Особистісно-орієнтований підхід у контексті гуманізації навчально-виховного процесу Н Письменна Проблеми підготовки сучасного вчителя, 250-254, 2013 | 24 | 2013 |
Формування мотивів і мотивації навчально-пізнавальної діяльності як психолого-педагогічна проблема Т Гладиш Проблеми підготовки сучасного вчителя, 150-155, 2012 | 24 | 2012 |
Теоретичний аналіз поняття «технологічна компетентність педагога» А Дяченко Проблеми підготовки сучасного вчителя 8 (2), 53-59, 2013 | 23 | 2013 |