Підписатись
Montrin Iryna
Montrin Iryna
STATE UNIVERSITY OF TRADE AND ECONOMICS
Підтверджена електронна адреса в knute.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Комплекс маркетингових комунікацій в політиці просування товарів та послуг
ІІ Гараніна, ОС Бурілко
Актуальні проблеми сучасної науки: збірка тез наукових праць VІІ Міжнародної …, 2016
122016
Методи оцінювання ефективності реклами як складової аудиту рекламної діяльності
ТГ Діброва, ІІ Гараніна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 61-65, 2014
122014
Комунікаційна сутність спонсорського маркетингу
ТГ Діброва, ІІ Гараніна
Політехніка, 2012
112012
Development of Internet communication and social networking in modern conditions: institutional and legal aspects
R Chernysh, VL Pogrebnaya, II Montrin, TV Koval, OS Paramonova
Revista San Gregorio, 79-87, 2020
102020
Formation and application of communication strategies through social networks: legal and organizational aspects= Формування та застосування стратегії комунікації через …
R Chernysh, VL Pogrebnaya, II Montrin, TV Koval, OS Paramonova
International Journal of Management 11 (6), 476-488, 2020
92020
Стартапи: теоретико-методичні аспекти розвитку інноваційного бізнесу
ТЛВ Монтрін І.І.
Ефективна економіка, http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=, 2021
62021
Особливості проведення аудиту рекламної діяльності вітчизняних підприємств
ІІ Гараніна
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і …, 2015
62015
Процедура проведення аудиту рекламної діяльності підприємства
ІІ Гараніна, ТГ Діброва
Інвестиції: практика та досвід, 66-69, 2014
62014
Аудит рекламної діяльності: модель оцінювання ефективності рекламної кампанії [Електронний ресурс]
ІІ Гараніна, ТГ Діброва, АБ Ільєнко
Глобальні та національні проблеми економіки, 2014
62014
The formation of image of the company by special instruments of marketing communications
ТГ Діброва, ІІ Гараніна
Економічний вісник Національного технічного університету України" Київський …, 2011
6*2011
Аудит як форма контролю рекламної діяльності підприємства
ТГ Діброва, ІІ Гараніна
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економіка, 124-128, 2014
42014
Місце фірмового стилю в розробленні рекламного повідомлення
ІІ Гараніна, ТГ Діброва
Редакційна колегія: Голова: СОЛНЦЕВ СО, д-р. фіз.-мат. наук, проф., зав …, 2013
42013
Механізм оцінювання ефективності рекламного повідомлення нової марки
ІІ Гараніна
Вісник Національного університету «Львівська політехніка» Логістика, 139-143, 2012
42012
Osoblyvosti formuvannia personalnoho brendu
II Montrin
Brend-menedzhment: marketynhovi tekhnolohii [Features of the formation of a …, 2021
3*2021
Оцінювання ефективності реклами методами фізіологічного контролю
ТГ Діброва, ІІ Гараніна
НТУУ" КПІ", 2013
32013
Методи оцінювання ефективності реклами на етапі розроблення рекламного повідомлення
ТГ Діброва, ІІ Гараніна
Тези доповідей ІХ Міжн. наук.-практ. конф.«Маркетинг та логістика в системі …, 2012
32012
Digital marketing: European trends
I Montrin
Commodities and markets 4 (44), 29-45, 2022
22022
Маркетинговий аудит: комунікаційний аспект
ІІ Монтрін, НВ Барна, АВ Коротєєва
Київ: Університет” Україна, 2021
22021
ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ НА РИНКУ СТАНДАРТИЗОВАНИХ ПОСЛУГ
ТА Волосова, ІІ Монтрін
«Science and Global Studies»: Abstracts of scientific papers of VII …, 2021
2*2021
StartUp projectS in the deVelopment oF Small BUSineSS in Ukraine
S Nesterenko, IY Kutlina, II Montrin
Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula, 154-162, 2017
22017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20