Підписатись
Гусєв Андрій Вікторович
Гусєв Андрій Вікторович
ДНУ ім. О.Гончара, Факультет систем і засобів масової комунікації, Oles Honchar Dnipro National
Підтверджена електронна адреса в dnu.dp.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Спорт і медіа в масовому суспільстві: проблеми взаємодії
АВ Гусєв
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 81-86, 2015
152015
Історія та функціонально-типологічні особливості спортивної медіакомунікації
АВ Гусєв
ВІ Вернадського. Київ, 2016
142016
Спортивний контент на українському телебаченні
АВ Гусєв
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 64-67, 2015
92015
Особливості спортивного контенту в українській пресі
АВ Гусєв
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 59-62, 2014
82014
Вплив медіа на розвиток професійного спорту
АВ Гусєв
Вісник Харківської державної академії культури. Серія: Соціальні комунікації …, 2015
72015
Зв’язки з громадськістю у сфері спорту
АВ Гусєв
Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації, 183-187, 2014
52014
Вплив нових інформаційних технологій на комерціалізацію спорту
АВ Гусєв
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 18-21, 2014
42014
Нові медіа як PR-інструмент у спорті
А Гусєв
Вісник Книжкової палати, 50-51, 2014
42014
Особливості PR- комунікації футбольних клубів у соціальних мережах.
АВ Гусєв
Держава і регіони. Серія: соціальні комунікації., 125-129, 2017
22017
Нарис серед інших жанрів друкованої спортивної преси
АВ Гусєв
Література в контексті культури, 39-45, 2014
12014
Роль СМИ в процессах коммерциализации современного профессионального спорта
АВ Гусев
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації, 43-46, 2014
12014
Жанры спортивной журналистики
АВ Гусев
Література в контексті культури. Вип 21 (1), 2011
12011
Відеоігри як інструмент для залучення цільової аудиторії
А Гусєв
ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023
2023
Нові медіа в маркетингових комунікаціях вітчизняних футбольних клубів
АВ Гусєв
Держава і регіони. Серія: соціальні комунікації., 72-76, 2019
2019
Особливості формування контенту інформаційних порталів
АВ Гусєв
Держава і регіони. Серія: соціальні комунікації., 51-55, 2018
2018
КІБЕРСПОРТ ЯК ІНСТРУМЕНТ БРЕНДИНГУ
АВ Гусєв
НАПРЯМ 1. УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА, 83, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–16