Поточне та формувальне оцінювання в базовій та старшій профільній школі А Гривко, Л Ващенко Український педагогічний журнал, 72-83, 2021 | 19 | 2021 |
Тестові технології оцінювання ключових і предметних компетентностей учнів основної і старшої школи ОІ Ляшенко, ЮО Жук Київ, Україна, 2014 | 14 | 2014 |
Теоретико-методичні засади побудови моніторингових систем оцінювання якості загальної середньої освіти ОІ Ляшенко, ТО Лукіна, ЮО Жук, ЛС Ващенко, АВ Гривко, ... Інститут педагогіки НАПН України, 2017 | 9 | 2017 |
Трансформації підручника як сучасного медіа в аспекті формування в учнів читацьких умінь АВ Гривко, ОВ Ситник Проблеми сучасного підручника, 92-101, 2017 | 9 | 2017 |
Тестові технології оцінювання компетентностей учнів: посібник ОІ Ляшенко, ЮО Жук, ЛС Ващенко, СО Науменко, АВ Гривко Київ: Видавничий дім «Сам, 2017 | 8 | 2017 |
Current and formative assessment in basic and senior profile school A Hryvko, L Vashchenko Ukrainian pedagogical journal 2, 72-83, 2021 | 7 | 2021 |
Використання засобів ІКТ у процесі експериментального дослідження емотивно-оцінного ставлення учнів до різних форм тестових завдань з української мови АВ Гривко, ЮО Жук Інформаційні технології і засоби навчання, 285-297, 2019 | 6 | 2019 |
The research of the effect of different question forms and their combination variability on the results of testing A Hryvko, Y Zhuk SHS Web Conf. 75, 04004, 2020 | 5 | 2020 |
Основні напрями вивчення особливостей полікодового тексту підручника АВ Гривко Проблеми сучасного підручника, 81-91, 2016 | 5 | 2016 |
Тестові технології оцінювання компетентностей учнів ОІ Ляшенко, ЮО Жук, ЛС Ващенко, АВ Гривко, СО Науменко Педагогічна думка, 2015 | 5 | 2015 |
Психолого-педагогічні особливості шкільного підручника АВ Гривко, НІ Салтановська Проблеми сучасного підручника:[зб. наук. праць/редкол.].–К.: Педагогічна …, 2006 | 4 | 2006 |
Вивчення особистісних уявлень учнів 8–9 класів про можливість використання смартфонів для формування та розвитку наскрізних умінь ЮО Жук, АВ Гривко Інформаційні технології і засоби навчання 2 (94), 1-18, 2023 | 3 | 2023 |
Проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного навчання в період пандемії АВ Гривко EDITORIAL BOARD, 182, 2020 | 3 | 2020 |
Формування читацьких умінь учнів: сучасні підходи та світовий досвід АВ Гривко Український педагогічний журнал 2, 59-67, 2018 | 3 | 2018 |
Психологічні особливості формування в учнів 5–6 класів комунікативних умінь засобами мови підручників з математики АВ Гривко Проблеми сучасного підручника, 157-165, 2014 | 3 | 2014 |
Виявлення й аналіз чинників впливу на результати підсумкового тестування випускників гімназії АВ Гривко, ЮО Жук La science et la technologie à l'ère de la société de l'information: coll …, 2019 | 2 | 2019 |
Оцінювання читацьких умінь учнів: аналіз актуального світового досвіду АВ Гривко Український педагогічний журнал, 26-32, 2018 | 2 | 2018 |
Підручник у системі компетентнісного навчання математики АВ Гривко Українська мова і література в школі, 50 - 53, 2012 | 2 | 2012 |
Потенціал підручників для розвитку наскрізних умінь (погляд учнівства) АВ Гривко Проблеми сучасного підручника, 61-77, 2022 | 1 | 2022 |
3.2. Особливості оцінювання результатів навчання учнів 5–6 класів ЮО Жук АВ Гривко Загальна середня освіта україни в умовах воєнного стану та відбудови, 55, 2022 | 1 | 2022 |