Використання інформаційних технологій як інноваційний вектор розвитку дидактики вищої школи ГБ Захарова Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили …, 2013 | 12 | 2013 |
Дидактичні умови формування вмінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційних технологій ГБ Захарова Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2015 | 9 | 2015 |
Особливості використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі студентів гуманітарних спеціальностей у вищій школі ГБЗ Ірина Сергіївна Гриценко Компетентнісно орієнтована парадигма підготовки майбутнього філолога …, 2016 | 7* | 2016 |
The Efficiency of Using New Information and Communication Technologies in Primary School Lessons: the E-Learning Experience O Moiko, A Predyk, N Bakhmat, O Kravchuk, N Streletska, H Zakharova Postmodern Openings 13 (4), 199-215, 2022 | 3 | 2022 |
ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ Г Захарова, Т Запорожченко Молодь і ринок, 113-118, 2022 | 2 | 2022 |
Формування математичної компетентності молодших школярів засобами інформаційних технологій ГБ Захарова Чернігів, 2022 | 2 | 2022 |
Науково-теоретичне обґрунтування поняття «уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів» Г Захарова Educational Dimension 41, 203-208, 2014 | 2 | 2014 |
Историко-дидактический аспект проблемы формирования умений самостоятельно-познавательной деятельности студентов высшей школы ЗА Борисовна Журнал научных публикаций "Актуальные проблемы гуманитарных и естественных …, 2014 | 2 | 2014 |
Формування пізнавальної активності у здобувачів освіти на уроках математики засобами Google-сервісів Н Дика, Г Захарова, А Антонюк Освіта. Інноватика. Практика 11 (9), 42-47, 2023 | 1 | 2023 |
Теоретичний аналіз визначення математичної компетентності учнів у роботах українських та зарубіжних вчених. КЛ Ганна Борисівна Захарова світа. Інноватика. Практика 10 (7), 32-38, 2022 | 1* | 2022 |
Математичні навчальні дослідження як засіб формування вміння розв’язувати компетентнісно зорієнтовані задачі у 3 класі КО Лемешко | 1 | 2022 |
Використання візуальних засобів навчання на уроках математики в початковій школі ГБ Захарова Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики …, 2022 | 1 | 2022 |
Роль уроків математики у розвитку фінансово-економічного мислення в учнів початкової школи ІЮ Голуб Сучасні стратегії, цінності й пріоритети дошкільної та початкової освіти …, 2021 | 1 | 2021 |
Використання інформаційних технологій у процесі інклюзивного навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями ГБ Захарова Педагогічний альманах, с. 240-245, 2017 | 1 | 2017 |
Модель реалізації сукупності дидактичних умов формування вмінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційних технологій ГБ Захарова Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 50-55, 2015 | 1 | 2015 |
ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНСТРУМЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ГБ Захарова, ВО Левченко За зміст публікацій, достовірність інформації, цитат, покликань на …, 2024 | | 2024 |
Розв’язання практично зорієнтованих задач як засіб формування фінансової грамотності учнів початкової школи на уроках математики другого циклу навчання ОС Кареліна | | 2022 |
Формування та розвиток підприємницьких компетентностей школярів шляхом практичної та прикладної спрямованості уроків математики КВ Кирпа | | 2022 |
МЕТОДИ ТА ЕТАПИ ФОРМУЛЮВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ ГБ Захарова, КВ Кирпа The 9 th International scientific and practical conference “Modern research …, 2022 | | 2022 |
УД 372.4 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРАКТИЧНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ЗАДАЧ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ГБ Захарова, ОС Кареліна The 15 th International scientific and practical conference “Modern science …, 2022 | | 2022 |