Підписатись
Ганна Борисівна Захарова /  Zakharova Hanna
Ганна Борисівна Захарова / Zakharova Hanna
доцент кафедри початкової освіти,кандидат педагогічних наук Криворізький державний педагогічний
Підтверджена електронна адреса в kdpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Використання інформаційних технологій як інноваційний вектор розвитку дидактики вищої школи
ГБ Захарова
Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили …, 2013
122013
Дидактичні умови формування вмінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційних технологій
ГБ Захарова
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2015
92015
Особливості використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі студентів гуманітарних спеціальностей у вищій школі
ГБЗ Ірина Сергіївна Гриценко
Компетентнісно орієнтована парадигма підготовки майбутнього філолога …, 2016
7*2016
The Efficiency of Using New Information and Communication Technologies in Primary School Lessons: the E-Learning Experience
O Moiko, A Predyk, N Bakhmat, O Kravchuk, N Streletska, H Zakharova
Postmodern Openings 13 (4), 199-215, 2022
32022
Формування математичної компетентності молодших школярів засобами інформаційних технологій
ГБ Захарова
Чернігів, 2022
22022
Науково-теоретичне обґрунтування поняття «уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів»
Г Захарова
Educational Dimension 41, 203-208, 2014
22014
Историко-дидактический аспект проблемы формирования умений самостоятельно-познавательной деятельности студентов высшей школы
ЗА Борисовна
Журнал научных публикаций "Актуальные проблемы гуманитарных и естественных …, 2014
22014
Формування пізнавальної активності у здобувачів освіти на уроках математики засобами Google-сервісів
Н Дика, Г Захарова, А Антонюк
Освіта. Інноватика. Практика 11 (9), 42-47, 2023
12023
Теоретичний аналіз визначення математичної компетентності учнів у роботах українських та зарубіжних вчених.
КЛ Ганна Борисівна Захарова
світа. Інноватика. Практика 10 (7), 32-38, 2022
1*2022
Математичні навчальні дослідження як засіб формування вміння розв’язувати компетентнісно зорієнтовані задачі у 3 класі
КО Лемешко
12022
Використання візуальних засобів навчання на уроках математики в початковій школі
ГБ Захарова
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики …, 2022
12022
Роль уроків математики у розвитку фінансово-економічного мислення в учнів початкової школи
ІЮ Голуб
Сучасні стратегії, цінності й пріоритети дошкільної та початкової освіти …, 2021
12021
Використання інформаційних технологій у процесі інклюзивного навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями
ГБ Захарова
Педагогічний альманах, с. 240-245, 2017
12017
Модель реалізації сукупності дидактичних умов формування вмінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційних технологій
ГБ Захарова
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 50-55, 2015
12015
ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНСТРУМЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
ГБ Захарова, ВО Левченко
За зміст публікацій, достовірність інформації, цитат, покликань на …, 2024
2024
Розв’язання практично зорієнтованих задач як засіб формування фінансової грамотності учнів початкової школи на уроках математики другого циклу навчання
ОС Кареліна
2022
Формування та розвиток підприємницьких компетентностей школярів шляхом практичної та прикладної спрямованості уроків математики
КВ Кирпа
2022
МЕТОДИ ТА ЕТАПИ ФОРМУЛЮВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ
ГБ Захарова, КВ Кирпа
The 9 th International scientific and practical conference “Modern research …, 2022
2022
УД 372.4 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРАКТИЧНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ЗАДАЧ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
ГБ Захарова, ОС Кареліна
The 15 th International scientific and practical conference “Modern science …, 2022
2022
Інтелект-карти на уроках математики в початковій школі як засіб логічного мислення
МД Захарова ГБ, Вовченко
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА КОНЦЕПТУАЛЬНІ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ, 6, 2022
2022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20